۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۴

بخشدار بخش مرکزی هشترود:

حمایت از کارآفرینان هشترودی لازم و ضروری است

حمایت از کارآفرینان هشترودی لازم و ضروری است

هشترود - بخشدار بخش مرکزی هشترود گفت: حمایت از کارآفرینان هشترودی لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی محمدزاده ظهر جمعه در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی بابیان این مطلب گفت: باتوجه به اینکه  روستاها در تامین مایحتاج مردم نقش مهمی ایفا می کنند بایستی به آن توجه کرد و دراین رابطه آنچه مهمتر بوده همانا تشویق وترغیب و حمایت از کارآفرینان روستایی است.

وی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی روستا می توانند باتلاش و کوشش و وحدت و همدلی دررابطه باحل مشکلات امورات روستاها گام برداشته و درراستای توسعه وپیشرفت روستااقدامات اساسی انجام دهند.

محمدزاده درادامه بااشاره به اینکه کارآفرینی درروستا مهم بوده خاطرنشان کرد: امروز هر فردویا خانواده روستایی می تواند با همت والای خود نسبت به ایجاد شغل وکارآفرینی درروستا اقدام کرده و نتیجه آن را مشاهده کنند.

بخشدار مرکزی دربخش دیگری از سخنان خود به مهم بودن امربهداشت محیط در روستاها نیز اشاره کرد و یادآورشد: اگر مردم به امورات بهداشتی روستاها توجه نکنند ممکن است شاهد امراض گوناگون درروستا باشند.

وی در آخر از روستائیان خواست تاهمکاری خودرا با دهیاران وشوراهای اسلامی روستا جهت پیشبرد وتوسعه روستا بیشتر کنند تا شاهد رشد و شکوفایی در روستاها باشیم.

کد خبر 4112487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha