۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۵۹

معاون وزیر صنعت خبر داد؛

تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد تا پایان سال

تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد تا پایان سال

سبزوار- معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد با همکاری بانک مرکزی تا پایان سال تکمیل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صالحی نیا بعدازظهر شنبه در حاشیه بازدید از طرح های صنعتی سبزوار در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد از طریق سامانه بهین یاب و هماهنگی با بانک مرکزی تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

وی افزود: در این راستا برای طرح های کوچک و متوسط  ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تعیین پیش بینی شده و ۳۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای تکمیل طرح های نیمه تمام، نوسازی و تامین سرمایه در گردش آنها تخصیص یافته است.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی با دریافت این تسهیلات، نسبت به تکمیل ماشین آلات، به روزرسانی خطوط تولید و کاهش مصرف انرژی و افزایش توان رقابتی خود اقدام می کنند.

صالحی نیا  در خصوص طرح های نیمه تمام سبزوار تصریح کرد: طبق بررسی های انجام شده ۷۰ درصد واحدهای صنعتی سبزوار در ردیف طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد بوده و یا نیاز به تسهیلات برای نوسازی و تامین سرمایه دارند که پرونده آنها در کارگروه رفع موانع تولید بررسی می شود.

کد خبر 4113814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha