استفاده حداکثری بنگاههای صنعتی پیشرو از جشنواره وب و کسب و کار

استفاده حداکثری بنگاههای صنعتی پیشرو از جشنواره وب و کسب و کار

معاون امور صنایع وزارت صنعت بر لزوم بهره مندی بنگاههای صنعتی از جدیدترین تکنولوژی ها و ابزار های توسعه فناوری اطلاعات به منظور توسعه تعاملات الکترونیک تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جشنواره وب و کسب و کار،  محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن اعلام حمایت از دومین جشنواره وب و کسب و کار و دعوت از کلیه صاحبان بنگاه های صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ گفت: تلاش در جهت کمک به رشد و شکوفایی اقتصادی بنگاههای تولید داخل بویژه از طریق توسعه تعاملات الکترونیک لازم و ضروری است.

وی افزود: بنگاههای صنعتی کشور می بایست بر پایه چنین باوری، با مغتنم شمردن فرصت فراهم شده، در راستای تحقق اهداف مورد نظر گام بردارند.

این عضو شورای سیاستگذاری جشنواره گفت: از آنجا که تاکنون بخش عمده ای از بنگاههای صنعتی، معدنی و تجاری کشور آنطور که باید از مزایای کسب و کار در فضای مجازی بهره مند نشده اند و این امر سبب از دست دادن فرصت های نوظهور حاصل از ارتباطات در دنیای امروز شده است.

وی افزود: انتظار می رود، اکنون که وزارت صنعت، معدن و تجارت با تدوین شاخص های پورتال های برتر کسب و کار به دنبال فرهنگ سازی و توسعه نفوذ فناوری اطلاعات در فرآیند های کسب و کار اقتصادی است، بنگاه های صنعتی نیز با حضور و مشارکت در این جشنواره فرصت بوجود آمده را غنیمت شمرده و ضمن اطلاع از آخرین تکنولوژی ها و ابزار های توسعه فناوری اطلاعات و پیاده سازی آنها از مزایای توسعه تجارت و تعاملات الکترونیک بهره مند شوند.

معاون امور صنایع عنوان کرد: به منظور حمایت و مشارکت بنگاههای صنعتی در این جشنوراه ابلاغیه هایی توسط دفاتر تخصصی معاونت امور صنایع به مدیران انجمن ها و اتحادیه های صنعتی سراسر کشور ارسال شده است و امید است با تلاش و اطلاع رسانی آنها و تشویق بنگاهها جهت حضور هر چه پر رنگ تر خود ، گامهای موثری در راستای توسعه تعاملات الکترونیک بنگاههای صنعتی کشور برداشته شود.

کد خبر 4114241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha