۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۰

معاون فرهنگی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ادبی شعر و داستان «افتو» در یاسوج

برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ادبی شعر و داستان «افتو» در یاسوج

یاسوج- معاون فرهنگی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختتامیه دومین جشنواره ادبی شعر و داستان «افتو» روز سه شنبه در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خاک نژاد بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره با همکاری حوزه هنری و بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.

خاک نژاد تصریح کرد: فراخوان این جشنواره در سه بخش شعر محلی، شعر فارسی، داستان کوتاه بزرگسال و داستان کوتاه کودک و نوجوان و در موضوع غدیر، دفاع مقدس و موضوع آزاد تهیه و در سطح استان توزیع شد.

وی افزود: پس از توزیع و ارایه فراخوان،  آثار زیادی از شهرستان های استان در بخش های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان با تاکید بر حساسیت این نهاد بر کار داوری جشنواره گفت: در انتخاب داوران سعی شد که از داوران شناخته شده و توانمند استفاده شود که تا حد امکان روند انتخاب آثار به شکل اصولی و عادلانه ای باشد.

خاک نڗاد گفت: مراسم اختتامیه جشنواره با حضور شاعران و اهالی هنر و فرهنگ استان و مدیران فرهنگی روز سه شنبه ۲۵ مهرماه راس ساعت شانزده عصر در سالن کانون پرورشی و فکری کودکان استان برگزار می شود.

 وی در پایان از علاقه مندان و شاعران استان برای حضور در این برنامه دعوت کرد.

کد خبر 4115841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha