۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۷

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

دنیای کفر و استکبار در مقابل حرکت انقلابی شهدای ما عاجز مانده است

دنیای کفر و استکبار در مقابل حرکت انقلابی شهدای ما عاجز مانده است

یاسوج- رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دنیای کفر و استکبار در مقابل حرکت اسلامی و انقلابی شهدا، ایثارگران و مردم ما عاجز مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مزارعی ظهر سه شنبه در آیین رونمایی از کتاب اسماعیل در آتش مجنون افزود: امروز آمریکا به جایی رسیده است که تمام تلاش هایشان در نهایت ذلت است و این ذلت آمریکایی هاست که امروز به سر و صدا افتاده اند، و می دانند جمهوری اسلامی مردانی دارد که اهل عقب نشینی نیستند.

مزارعی گفت: بزرگانی از حیث شخصیت در جمهوری اسلامی هستند که جانشان  را در مسیر اعتقادشان و پیمودن راه امام حسین (ع) گذاشته اند و دشمنان می دانند با جمهوری اسلامی نمی توانند طرف شوند.

مزارعی گفت: حدود چهل سال است که ما در تحریمیم، اما جمهوری اسلامی روی پای خود ایستاده است و برای خدا کار کرده است.

وی افزود: نام شهدا جاوید است و شهدا  برای خدا حرکت کردند و در مسیر امام حسین (ع) گام  برداشتند و عاشق معبود هستند و کسی که در راه رسیدن به معبود تلاش می کند و جانش را می گذارد ترسی از تحریم و تهدید ندارد.

رئیس کل دادگستری استان عنوان کرد: چه نعمت بزرگی است که نظام جمهوری اسلامی را با همه محدودیت هایی که دنیا برای ما به وجود آورده، هر کسی از هر کجای دنیا با آزادگی، تقوا و تدین می بیند.

 وی افزود: حتی کسانی که مدعی کلید داری خانه کعبه هستند و ماهیت خانه کعبه را تخریب می کنند، آنها نیز به دنبال این هستند که به نحوی نظام جمهوری اسلامی را در محدودیت قرار دهند.

مزارعی گفت: آنچه  که امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا می کشد، همین  "لرکه های لری"است که در تپه خندق و دیگر عملیات ها بروز دادند.

مزارعی با گرامی داشت یاد شهید اورنگ  گفت: امید است خداوند به همه ما توفیق دهد که در این مسیر الهی گام برداریم.

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: بالاترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران همین نیروی مومن و انقلابی است که پشت سر مقام معظم رهبری راه افتاده اند و در مقابل همه قدرت های دنیا ایستاده اند و به یاد و در مسیر حضرت امام حسین (ع) و شهدا، این مسیر الهی را می پیمایند و به فضل و عنایت پروردگار اراده خداوند غالب است و قطعا پیروزی و برتری در حوزه شیعه و پیروان ولایت و اهل بیت است.

مزارعی تصریح کرد: کسانی با خدا رفیق می شوند و بقا و ماندگاری خوبان در این است که برای خدا هستند، و بقا و ماندگاری امام حسین (ع) در این است که برای خداوند است، شهدا برای خدا هستند و ماندگارند و تا دنیا هست شهدا هستند، ایثارگران هستند و به خوبی و قداست نام آنها برده می شود.

مزارعی گفت: اگر مسیر، مسیر خدایی بود، و انسان برای خداوند گام برداشت محبوب قلوب قرار می گیرد و نام امام حسین (ع) که می آید دلها همه به سمت امام حسین می رود و تعداد زیادی از مردم خود را برای حضور در اربعین آماده کرده اند.

وی افزود: ارادتی که مردم به شهدا و خانواده شهدا دارد قسمتی از دین ما است.

کد خبر 4116911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha