۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۲۴

امام جمعه ابهر:

ملت ایران پاسخ یاوه گویی های آمریکا را در روز ۱۳ آبان خواهند داد

ملت ایران پاسخ یاوه گویی های آمریکا را در روز ۱۳ آبان خواهند داد

زنجان-امام جمعه ابهر با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۳ آبان، گفت: ملت ایران پاسخ یاوه گویی های آمریکا و اسرائیل را در روز ۱۳ آبان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان، اظهار کرد: آمریکا همواره با حربه های مختلف در تلاش برای ضربه زدن و ایجاد مانع در مسیر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و  اجرا و عملیاتی شدن قانون ظالمانه (کاتسا) که از آن به مادر تحریم‌ها یاد می‏ شود در این راستا است.

وی ادامه داد: هنوز تکلیف برجام هسته‏ ای نامشخص و در هاله‏ای از ابهام و اما و اگرها و گرفتار نقض‏ های پی‏ در پی به‏ ویژه توسط آمریکا است که زمزمه برجام‌های موشکی و حقوق بشری از ناحیه اهالی جبهه استکبار به گوش می‏رسد.

رحیمی تاکید کرد: ملت ایران به‏ ویژه جوانان غیور و انقلابی کشورمان در روز ۱۳ آبان، پاسخ قاطع و دندان‏شکنی به آمریکا و اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی در این ‏رابطه خواهد داد،.

امام جمعه ابهر گفت: آنچه نباید از آن غفلت کرد و بارها نسبت به آن توجه داده ‏ایم، مشکلات و تنگناها و چالش‌های داخلی است که البته دشمنان ملت ایران با توجه به برخی پالس‌ها و نشانه‏ ها چه‏ بسا طمع کرده و در ابعاد مختلف به ‏وسیله عناصر خودفروخته داخلی برای سست کردن پایه‏ های نظام و تضعیف اراده انقلابی ملت ایران خیز برداشته ‏اند.

رحیمی با اشاره به اینکه از خطر موریانه های داخلی از کفتارها و گرگ‌های بیرونی بیشتر است، ادامه داد: در این حوزه هیچ فرقی نیست بین آنان که بدون شایستگی در مسئولیت‌ها و مناصب ریز و درشت قرار گرفته ‏اند و به ‏جای خدمت بی‏ منت، رویه نارضایتی مردم را پیش گرفته ‏اند. تا آنان که به ‏جای اعتماد به جوانان تحصیل‏کرده و انقلابی، هنوز دودستی به مقامات و مناصب چسبیده و سدی غیرقابل نفوذ برای رشد و شکوفایی استعدادها و سرزندگی و پویایی جامعه به‏وجود آورده‏اند.

وی ادامه داد: برخی خودفروخته ه‏ا با ترویج افکار انحرافی و شیطان‏ پرستی در پوشش عرفان‌های پوچ و کاذب، دست به ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در بین مردم می‏زنند و بعضاً از اموال عمومی و مساجد هم نمی ‏گذرند و تا صاحبان قدرت و سیاست که پس از به قدرت رسیدن، از وعده ‏های داده ‏شده در مقطع تبلیغات انتخاباتی غفلت کرده و بدین‏سان به ‏جای امید، یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق می‏ کنند.

امام جمعه ابهر خاطرنشان کرد: امروز هم مسئولان کشور و آحاد مردم ما اگر می‌خواهند ملت ایران به آن قله بلند عظمت و افتخار و عزتی که آرزویش را دارد، دست پیدا کند، باید همین راه را دنبال کنند. باید با شجاعت تمام با آگاهی و بینش کامل، با خطرپذیری در مقابل قدرتمندان و زورگویان و زورمندان عالم این راه را ادامه دهند؛ چرا که موفقیت در ایستادگی است.

کد خبر 4126165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha