۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵

مدیرکل امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشورخبرداد:

وجود ۲۹ مرکزخانه امن کشور/پذیرش ۶۰۰ زن در نیمه نخست امسال

وجود ۲۹ مرکزخانه امن  کشور/پذیرش ۶۰۰ زن در نیمه نخست امسال

سنندج- مدیرکل امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر ۲۲ خانه امن در سطح کشور برای پذیرش زنانی که تحت خشونت خانگی قرار گرفتند، راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگارمهر، فریبا درخشان نیا امروز دوشنبه درحاشیه افتتاح خانه امن سنندج در جمع خبرنگاران استان گفت: یکی از فعالیت های دفترامور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی راه اندازی خانه های امن در راستای حمایت از زنانی که در معرض خشونت قرار گرفتند، است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ خانه امن غیردولتی و ۷ خانه امن دولتی در سطح کشور راه اندازی شده که توسعه این مراکز از دیگر برنامه های ما است.

وی با اشاره به اینکه مراکز خانه امن از سال ۹۲ به طور آزمایشی در کشور ایجاد شد، بیان کرد: هزار و ۶۰۰ نفر از زنانی که تحت خشونت خانگی قرار گرفتند سال گذشته در مراکز خانه امن سطح کشور پذیرش شدند.

مدیرکل امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: در نیمه نخست امسال هم حدود ۶۰۰ نفر از زنان در معرض و تحت خشونت در مراکز خانه امن پذیرش شدند.

درخشان نیا با اشاره به اینکه توانمندسازی زنان در این مراکز از جمله اهداف بهزیستی است، اظهارداشت: آموزش مهارت های زندگی و حرفه آموزی از دیگر اهداف و فعالیت های ما در این مراکز است تا زمینه ایجاد احساس امنیت و رضایت بیشتر را در زنان جامعه خود فراهم کنیم.

کد خبر 4136133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha