۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۱۷

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به مرزهای سه گانه

ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به مرزهای سه گانه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه، مهران و چذابه پرحجم ولی روان است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هر دو مسیر رفت و برگشت ایلام به مهران شاهد ترافیکی پرحجم ولی روان هستیم.

وی با بیان اینکه همین وضعیت در مرزهای جنوبی نیز مشاهده می شود، افزود: مسیر سوسنگرد- بستان - چذابه و همچنین اهواز - خرمشهر و شلمچه دارای ترافیک پرحجم ولی روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بار برگشت زائران از عتبات، گفت: با توجه به اینکه به روز اربعین نزدیک می شویم و بعداز آن شاهد بار ترافیکی برای برگشت زائران هستیم؛ تمهیدات لازم توسط پلیس راهور ناجا درنظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در صورت لزوم مسیر مهران به ایلام یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ رحمانی با تأکید بر ضرورت مدیریت زمان سفر از سوی زائران، ادامه داد: این مدیریت باید به گونه ای باشد که همانگونه که در هنگام رفت شاهد گره ترافیکی نبوده ایم در زمان برگشت نیز این مورد مشاهده نشود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا یادآورشد: در حال حاضر نیز شاهد هیچ گونه مداخلات جوی در استان ایلام و خوزستان نیستیم.

کد خبر 4137972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha