۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۵۰

مدیر کل ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور:

سامانه نظارتی برای نظارت آنلاین بر مراکز بهزیستی ایجاد می‌شود

سامانه نظارتی برای نظارت آنلاین بر مراکز بهزیستی ایجاد می‌شود

کرمانشاه- مدیر کل ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور گفت: درصدد ایجاد سامانه نظارتی در سازمان بهزیستی در راستای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای نظارت آنلاین بر مراکز هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن موسوی چلک  امروز در سفر به کرمانشاه، اظهار داشت: ۹۴ درصد فعالیت های بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است و باید بر دو موضوع سیاست گذاری و نظارت و ارزیابی تمرکز کنیم.

وی اجرای نظام نامه نظارتی را اولویت اصلی سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت: درصدد آن هستیم که سامانه نظارتی را در سازمان بهزیستی در راستای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای نظارت آنلاین بر مراکز ایجاد کنیم.

موسوی چلک اضافه کرد: موضوع حقوق شهروندی و اجرای تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری که از سال گذشته به سازمان ها ابلاغ شده از دیگر اولویت های کاری است.

مدیر کل ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی خاطر نشان کرد: بهزیستی شهرستان ها نیز باید نظارت داشته باشند چراکه نظارت شهرستان ها بر مراکز اولویت اجرای نظام نامه ماست.

وی استراتژی در بهبود عملکرد را شامل آسیب شناسی مستمر بر فعالیت ها، ارتقای سطح آگاهی کارکنان سازمان در حوزه های تخصصی و برگزاری دوره های آموزشی مدیریت عملکرد و سلامت اداری عنوان کرد.

کد خبر 4139564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha