۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۹:۵۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

۳۲ واحد تولیدی راکد در قزوین راه اندازی مجدد شد

۳۲ واحد تولیدی راکد در قزوین راه اندازی مجدد شد

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۲ واحد صنعتی تعطیل شده در استان مجددا راه اندازی شد.

حمیدرضا خانپوردر گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: تاکنون ۳۲ واحد صنعتی تعطیل شده در استان که مستعد راه اندازی مجدد بوده شناسایی و با مشاوره کارشناسان، همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمت رسان به چرخه تولید بازگشتند.

خانپور افزود: در راستای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی با شناسایی واحدهای بهره بردار راکد و مشاوره و عارضه یابی آنها وحل مشکلاتی از قبیل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نداشتن بازار فروش، خرید مواد اولیه و نوسازی و بازسازی تجهیزات داشتند صورت گرفته که اقدام بسیار مطلوبی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید به معنای واقعی در بین  واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در شهرکها کاملاَ ملموس بوده به طوری که ازابتدای سالجاری تاکنون بیش از۳۲ واحد صنعتی و تولیدی نیمه
فعال و راکد در شهرک‌های صنعتی استان مجدد راه‌اندازی و زمینه اشتغال پایدار جوانان فراهم شده است که این تعداد در سال گذشته ۳۱ واحد صنعتی بوده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: در سالجاری بالغ بر۲۰۰ واحد تولیدی که مستعد راه اندازی مجدد بودند شناسایی شده و برنامه های حمایتی لازم نیز در این زمینه پیش بینی شده است.

خانپور عنوان کرد: این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیرو امید که تاکید بر تولید و اشتغال داشتند، تداوم حمایت از صنایع کوچک و متوسط در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان، رونق تولید و توسعه صادرات در دستور کار این شرکت قرار دارد.

این مسئول با اشاره به وضعیت تسهیلات پرداخت شده گفت: از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۲ واحد و طرح صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان که از طریق سایت بهین یاب ثبت نام کردند پرداخت شده است.

کد خبر 4140434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      0 0
      والا چه عرض کنم. کسی که از سخنان ایشان استعلام نمیکند!