۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۱۸

مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

۵۱ درصد طلاق ها در زنجان در چهار سال اول زندگی اتفاق می افتد

۵۱ درصد طلاق ها در زنجان در چهار سال اول زندگی اتفاق می افتد

زنجان- مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: در استان زنجان ۵۱ درصد طلاق ها در چهار سال اول زندگی اتفاق می افتد که این امر جدا از کشور هم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز آموزشی وحمایتی روزانه کودک و خانواده زنجان، افزود: این مرکز تیرماه سال ۹۵ افتتاح شده ولی با برنامه ریزی درصدد این بودیم که این مرکز تخصصی تر فعالیت کند.

وی از شناسایی ۶۹ کودک کار در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: زنجان کمترین کودک کار را دارد و برای اینکه این کودکان بتوانند با آرامش تحصیل کنند در سال جاری یک میلیارد ریال برای توانمند سازی خانواده های کودکان کار اختصاص یافت و ۳۵میلیون تومان هم اعتبار برای کارهای اداری در نظر گرفته شد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: باید آسیب های اجتماعی کودکان کار کاهش یابد که در این راستا باید خانواده این کودکان توانمند شوند و خوشبختانه استان زنجان با توجه به بافت مذهبی که دارد به صورت خیلی حاد کودک کار  و متکدی همانند استان تهران ندارد.

محمدی قیداری تاکید کرد: بهزیستی استان، کودکان کار شش تا ۱۸ سال را شناسایی کرده تا خدمات رفاهی لازم را ارائه بدهد تا از آسیب های اجتماعی در امان بمانند.

وی با بیان اینکه زنجان یک میلیون و ۵۷ هزار نفر جمعیت دارد، گفت: میانگین ازدواج در مردان ۲۶.۸ سال و در بانوان ۲۱.۵ سال است و میانگین طلاق در مردان در استان زنجان ۳۴.۴ سال و در بانوان ۲۹.۱ سال است و نسبت طلاق به ازدواج ۹ به ۶ بوده است.

محمدی قیداری گفت: در استان زنجان ۵۱ درصد طلاق ها در چهار سال اول زندگی اتفاق می افتد که این امر جدا از کشور هم نیست.

کد خبر 4141902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha