۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۰۰

امام‌جمعه ایلام:

مردم قهرمان و نوع‌دوست ایران برای زلزله‌زدگان سنگ تمام گذاشتند

مردم قهرمان و نوع‌دوست ایران برای زلزله‌زدگان سنگ تمام گذاشتند

ایلام-امام‌جمعه ایلام گفت: مردم قهرمان و نوع‌دوست ایران برای زلزله‌زدگان سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمد نقی لطفی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع این شهر  اظهار کرد: مردم قهرمان و نوع‌دوست ایران برای زلزله‌زدگان سنگ تمام گذاشتند و به زلزله‌زدگان کمک‌رسانی کردند، همیاری ملی اقشار مختلف برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه ستودنی است.

وی افزود:  ملت ایران با خلق حماسه‌ای دیگر زیباترین جلوه همبستگی و اتحاد را به نمایش گذاشت.

امام‌جمعه ایلام خاطرنشان کرد: مردم ایلام در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی نسبت به استان‌های دیگر سبقت جستند و انقلابی بزرگ در این عرصه پدید آوردند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: مثلث شوم آمریکا و رژیم‌های فاسد و کودک کش صهیونیستی و سعودی، عامل بحران‌های منطقه‌ای و حوادث خون‌بار در سوریه، لبنان، عراق و یمن است.

وی بیان کرد: رژیم پوسیده هشتادساله آل سعود با متهم کردن ایران و حزب‌الله می‌خواهد برای مدت کوتاهی به حاکمیت متزلزل خود و در آستانه سقوط خود ادامه دهد و مقامات سعودی به دنبال به راه انداختن شورش داخلی در همه کشورهای اسلامی هستند.

خطیب نماز جمعه ایلام تصریح کرد: تجاوز رژیم فاسد آل سعود به یمن با چراغ سبز کشورهای غربی ازجمله آمریکا، انگلستان و آلمان به دلیل سودهای کلان از فروش سلاح‌های مرگبار باعث کشتار هزاران مرد و وزن و کودک و نابودی زیرساخت‌های این کشور فقیر شد.

وی در ادامه بابیان اینکه استقامت و پایداری شرط پیروزی در مصاف با دشمنان کینه‌توز به‌ویژه رژیم آمریکاست، یادآور شد: رمز پیروزی همه پیامبران استقامت آن‌ها بوده است قرآن کریم درجاهای متعدد استقامت را به‌کاربرده است.

کد خبر 4147245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha