۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

طرح دوستی با کتاب در فرهنگسرای شهرداری قزوین برگزار شد

طرح دوستی با کتاب در فرهنگسرای شهرداری قزوین برگزار شد

قزوین- سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی «طرح دوستی با کتاب» در فرهنگسرای بانوی شهرداری قزوین اجرا شد.

محمد درافشان در گفتگو با خبرنگار مهر، برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی امسال را تشریح کرد.

درافشان افزود:به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، آئین «طرح دوستی با کتاب» ویژه کودکان با هدف آشنایی آنان با اهمیت و فوائد خواندن کتاب در فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) این سازمان برگزار شد.

وی ساخت کاردستی کتاب توسط کودکان و اهداء جوایز به نفرات برگزیده، برپایی نمایشگاه تازه های کتاب، عضو گیری رایگان و تقدیر از کتابخوانان برتر کتابخانه بانو حضرت زهرا(س) و خانواده های آن را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی برشمردکه توسط فرهنگ سرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد.

درافشان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، عضو گیری رایگان و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در کتابخانه اندیشه و بازدید کودکان دبستانی از جمله برنامه های کتابخانه اندیشه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بود.

وی بیان کرد:بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه داستان نویسی «نویسندگان کوچک» توسط خانه فرهنگ محمدیه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد که 500 نفر در این مسابقه شرکت کردند که به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

درافشان برگزاری نمایشگاه کتاب، مسابقه داستان نویسی و کتابخوانی، تقدیر از کتابخوانان برتر، عضو گیری رایگان توسط کتابخانه های محمدیه و شهد نواب صفوی  و بازدید دانش آموزان از این کتابخانه ها را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتاب خوابی برشمرد که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان مواجه شد.

وی افزود: همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از اهداکنندگان کتاب و پیشکسوتان کتابدار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و کتابداران کتابخانه های این سازمان به مناسبت تقدیر شد.

کد خبر 4150425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha