۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱

سرمربی تیم کبدی مردان ایران پس از پیروزی بر ترکمنستان:

۹۹ درصد قهرمان آسیا می شویم

۹۹ درصد قهرمان آسیا می شویم

گرگان – سرمربی تیم کبدی مردان ایران از احتمال ۹۹ درصدی قهرمانی تیم کشورمان در آسیا سخن گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوال چاند سوتار صبح شنبه پس از پیروزی تیم کبدی مردان ایران در مقابل تیم ترکمنستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی آسانی مقابل تیم ترکمنستان داشتیم و به همین دلیل بیشتر از بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند، استفاده کردیم.

سوتار افزود: برای این بازی تاکتیک مشخصی داشتیم و بازیکنان در زمین تمام برنامه ها را پیاده کردند و از عملکرد آنها راضی هستم.

وی درباره بازی بعدی ایران مقابل سریلانکا بیان کرد: سریلانکا تیم خوبی است اما آنها را آنالیز کردیم و استراتژی مشخصی برای پیروزی در آن بازی داریم.

سرمربی تیم کبدی ایران درباره اظهارات سرمربی تیم هند مبنی بر شکست ایران در فینال گفت: ما کاری به اظهارات مربیان دیگر نداریم و کار خودمان را انجام می دهیم.

سوتار تصریح کرد: من به همه هواداران تیم ایران قول می دهم تیم هند را در فینال شکست داده و به احتمال ۹۹ درصد قهرمان آسیا می شویم.

تیم کبدی کشورمان امروز در سومین بازی خود در مقابل تیم ترکمنستان پیروز شد و با سه پیروزی در صدر جدول گروه دو قرار گرفت.

لازم به ذکر است، تیم های کبدی مردان هند، عراق، پاکستان، ژاپن و افغانستان در گروه یک و تیم های ایران، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و سری لانکا در گروه دو مسابقات قرار دارند.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

کد خبر 4154099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha