۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱

وزیر بهداشت:

برای پیشبرد اهداف باید اجازه دهیم بخش خصوصی وارد عمل شود

برای پیشبرد اهداف باید اجازه دهیم بخش خصوصی وارد عمل شود

مشهد- وزیر بهداشت گفت: برای پیشبرد اهداف باید به بخش خصوصی اجازه دهیم وارد عمل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی صبح چهارشنبه در آیین افتتاح ۱۶۰ پروژه عمرانی، بهداشتی، درمانی، خدماتی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در برج سپید این شهر برگزار شد اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده یکی از مهم ترین اهداف رئیس جمهور در دولت جدید، ادامه طرح تحول سلامت است و امیدواریم کارها به گونه ای پیش روند که دغدغه ها کمتر شوند. کسب رضایت بیشتر ارائه دهندگان در این بخش از وضایف مهم ما در این دوره است. 

وی افزود: با توجه به اینکه در دولت قبل و در اجرای طرح تحول سلامت مردم رضایت داشتند اما جمعیت محدودی از ارائه دهندگان ناراضی بودن در تلاشیم که شرایطی را ایجاد کنیم که همه با نشاط در محیط کار خود حاضر شوند. 

وزیر بهداشت تصریح کرد: کاستی هایی در بخش های مختلف وجود دارند که در تلاش هستیم آن ها را رفع و به وعده های خود عمل کنیم به خصوص در پرداخت معوقات به این مهم توجه داریم. 

وی ادامه داد: ما باید اجازه دهیم که بخش خصوصی نیز در اجرای طرح ها وارد عمل شوند چراکه طرح های در دست اجرا برای نیازمندان هستند و لزوم سرعت در انجام آن ها مهم است. 

هاشمی با اشاره به افتتاح ۱۶۰ پروژه که عمده آن ها مربوط به بهداشت هستند تاکید کرد: امیدواریم با تاسیس دانشکده طب سنتی در مشهد حرکتی را با کمک افراد آگاه به این موضوع شروع کنیم تا از سوء استفاده از این میراث ملی جلوگیری شود و عوارضی که امروزه تحت عنوان طب سنتی ایجاد می شوند را به حداقل برسانیم. 

وی ادامه داد: امیدواریم دانشگاه مشهد که امیدهای زیادی در آن وجود دارد با توجه به وضعیت رو به ارتقایی که پیش گرفته است در دولت دوازدهم هم بتوانند در رقابت با سایرین آنچه که شایسته استان و دانشگاه است را به جای آورد.

کد خبر 4164578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha