۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۰۸

حاشیه های کلنگ زنی مراکز درمانی خیر ساز؛

کنایه نماینده خیرین به بیمارستانهای تخریب شده دولت/ کیانوش سالاره

کنایه نماینده خیرین به بیمارستانهای تخریب شده دولت/ کیانوش سالاره

کرمانشاه- حضور وزیر بهداشت به همراه جمعی از هنرمندان و ورزشکاران و خیرین برای کلنگ زنی چند پروژه درمانی حاشیه هایی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر بهداشت به همراه جمعی از هنرمندان و ورزشکاران و خیرین حوزه سلامت برای کلنگ زنی تعدادی از مراکز درمانی و خانه های بهداشت به مناطق زلزله زده کرمانشاه سفر کرده بود که این برنامه حاشیه هایی به همراه داشت.

در بدو ورود استاندار کرمانشاه به استقبال وزیر بهداشت رفت اما در ادامه سفر این تنها معاون عمرانی استانداری بود که وزیر و همراهانش را همراهی کرد.

قاضی زاده هاشمی در سرپل ذهاب اعلام کرد که دولت نقشی در افتتاح این پروژه ها ندارد و به همین دلیل کلنگ های بهره برداری را هنرمندانی مثل سالار عقیلی بر زمین زدند تا شاید ساز این پروژه ها درست کوک شود.

گرچه سخنان وزیر بهداشت در خصوص مردمی بودن پروژه ها مانع از قدردانی های غلیظ نماینده مردم شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان غرب از قاضی زاده هاشمی نشد. 

تجری از وزیر بهداشت به عنوان فردی انقلابی، پیشتاز، فعال و... یاد کرد و گفت: من دست بوس شما هستم.

 کنایه نماینده خیرین به بیمارستانهای تخریب شده دولت در زلزله

در حاشیه کلنگ زنی فاز دوم بیمارستان خیر ساز اسلام آباد غرب، نماینده خیرین حوزه سلامت به وزیر بهداشت گفت: این بیمارستان را مثل شما به پیمانکارها نمی دهیم... خودمان نظارت می کنیم تا در مقابل ۹ ریشتر زلزله مقاوم باشد!

امام جمعه اسلام آباد غرب نیز گفت: حالا یک ریشتر بالاتر در نظر بگیرید که رُند باشد!

البته وقتی نماینده خیرین تفعلی به قرآن زد تا آیه ای بخواند و سوره صادقون آمد، وزیر بهداشت نیز با شوخ طبعی به او گفت: حالا که این سوره آمده صادق باشید و یک ساله پروژه ها را تحویل بدهید...

کیانوش سالاره

حضور سالار عقیلی و کیانوش رستمی در این جمع نیز واکنش های جالب توجهی را به دنبال داشت. برخی از مردم با دیدن این دو هنرمند و ورزشکار در کنار هم می گفتند: کیانوش سالاره!

به گزارش مهر، وزیر بهداشت به همراه این گروه از خیرین و چهره های هنری و ورزشی از آسیب دیدگان زلزله اخیر در بیمارستان نیز عیادت کردند.

کد خبر 4171375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha