۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹

داورزنی مطرح کرد:

بین کمیته المپیک و وزارت ورزش توافقی برای انتخاب رئیس جدید نیست

بین کمیته المپیک و وزارت ورزش توافقی برای انتخاب رئیس جدید نیست

معاون وزیر ورزش با تاکید بر اهمیت انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: البته میان مسئولان این کمیته و وزارت ورزش توافقی برای انتخاب رئیس جدید نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا داورزنی در حاشیه انتخابات فدراسیون کبدی که امروز شنبه برگزار شد، با بیان اینکه به دلیل عملکرد بسیار خوب کبدی در دو دهه گذشته انتظارات از این رشته بالا رفته است، گفت: امروز فصل جدیدی از کبدی آغاز می شود و باید همه با همکاری هم انتظارات این رشته را برآورده کنند. دوران رقابت انتخاباتی تمام شد و انتظار داریم همه از امروز به رای مجمع احترام بگذارند تا آینده کبدی روشن تر باشد.

وی تصریح کرد: قدردان زحمت تمام دوستانی هستیم که در ۲۰ سال گذشته این رشته را توسعه دادند ولی هرگز نباید یه وضع موجود راضی باشیم. با کار گروهی، خرد جمعی و استفاده از تمام ظرفیت ها و ارتقای دانش مربیان در سراسر کشور میتوانیم سکوهای آسیایی و جهانی این رشته را ازآن خود کنیم. ضمن اینکه با توجه به توسعه و پیشرفت خوب کبدی در استان های کشور تلاش فدراسیون جدید باید بر استعدادیابی گسترده در تمام نقاط کشور باشد.

معاون وزیر ورزش با بیان اینکه امروز بعد از ۱۲ سال ریاست و زحمات مقصودلو در کبدی، فصل جدیدی در این رشته آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان از هر کسی که در هر رشته ای رئیس فدراسیون شود حمایت خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان که با حاشیه های زیادی همراه شد، گفت: نفس برگزاری مسابقات آسیایی کبدی ارزشمند و میزبانی استان گلستان و فدراسیون کبدی بی نظیر بود. طبیعی است چون مسابقات زنان و مردان در یک سالن بود کمی عدم هماهنگی وجود داشت و حواشی کوچکی اتفاق افتاد.

داورزنی در مورد دلیل عدم شرکت مقصودلو در انتخابات فدراسیون کبدی با تاکید بر اینکه این موضوع به دلیل حواشی مسابقات آسیایی نبود، تصریح کرد:  او ۲۱ سال در کبدی کشور زحمت کشید و الان هم در کنفدراسیون آسیا حضور دارد. او ترجیح داد نیروی جدید و خون تازه ای وارد این رشته شود.

به گزارش مهر، محمدرضا داورزنی همچنین در رابطه با انتخابات کمیته ملی المپیک با بیان اینکه این انتخابات اهمیت زیادی در ورزش کشور دارد، گفت: بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش توافقی برای انتخاب رییس جدید نیست و هر کسی در مجمع رای بیاورد مورد احترام همه است. تعامل منطقی و انسجام بین این دو نهاد باعث حضور قدرتمند ورزش ایران در مجامع بین المللی خواهد شد.

معاون وزیر ورزش وعده داد که انتخابات فدراسیون بسکتبال و سایر فدراسیون ها تا قبل از ۱۰ دی ماه برگزار می شود. 

کد خبر 4173447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha