۱۲ دی ۱۳۹۶، ۹:۲۳

یوسف نژاد خبر داد:

سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی ۲ میلیون تعیین شد

سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی ۲ میلیون تعیین شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی دو میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به ابهام ایجاد شده در رسانه درخصوص معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی، گفت: سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی دو میلیون تومان است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رقم معافیت مالیاتی نسبت به قانون بودجه ۹۶ تغییری نداشته است، افزود: مصوبه دیروز کمیسیون تلفیق در برخی رسانه‌ها به اشتباه منتشر و در برخی رسانه‌ها عنوان شد که معافیت مالیاتی بخش دولتی ۲ میلیون تومان و معافیت مالیاتی بخش غیردولتی ۱.۵ میلیون تومان است در حالی که رقم صحیح سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی دو میلیون تومان است.

وی همچنین درباره حضور آقای لاریجانی در نشست دیروز عصر کمیسیون تلفیق نیز گفت: در این نشست رئیس مجلس بر شفافیت بودجه و برطرف کردن ابهامات لایحه بودجه و تبعیت لایحه بودجه از احکام و برنامه‌های بالادستی تأکید کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی دیگر از نکات مورد تأکید رئیس مجلس سمت و سو گرفتن یارانه‌ها به طرف افراد کم درآمد و قشر متوسط جامعه و همچنین توجه جدی اعضای کمیسیون تلفیق به صندوق‌های بازنشستگی بود.

یوسف‌نژاد محدود کردن توزیع اوراق مشارکت بر اساس واقعیت‌های جامعه را دیگر نکته مورد تأکید رئیس مجلس برشمرد و گفت: سرمایه‌گذاری در تولید و اشتغال و رغبت بخش خصوصی برای حضور در این عرصه یکی دیگر از نکات مورد تأکید رئیس مجلس بود.

وی تعیین قیمت نرخ حامل‌های انرژی و قیمت سوخت بر اساس شیبی ملایم و مد نظر مردم را از دیگر نکات طرح شده در نشست کمیسیون تلفیق با حضور رئیس مجلس عنوان و تصریح کرد: همچنین موضوع ممنوعیت واردات کالاهای تولیدی در داخل و محدودیت واردات جز در حالت اضطرار یکی دیگر از موارد مطرح شده در نشست بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس توجه به حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل ریلی، توجه به طرح‌های عمرانی نیمه کاره و همچنین توجه ویژه به بخش بهداشت، درمان و سلامت را از دیگر موارد مطرح شده در نشست دیروز کمیسیون تلفیق برشمرد.

کد خبر 4188915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha