۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶

فروزان سلیمانی:

دنبال بازی تدارکاتی با پرتغال و اسپانیا هستیم

دنبال بازی تدارکاتی با پرتغال و اسپانیا هستیم

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان گفت: دنبال بازی تدارکاتی با پرتغال و اسپانیا هستیم چون مهمترین نیاز تیم در حال حاضر انجام بازیهای تدارکاتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدید تمرینات ملی پوشان فوتسال زیر نظر فروزان سلیمانی در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است.اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان به منظور حضوری پرقدرت در مسابقات فوتسال داخل سالن المپیک که در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، تشکیل می‌شود.

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان در مورد شرایط اردوهای تیم ملی و میزان آمادگی شاگردانش برای شرکت در مسابقات پیش‌رو اظهار کرد: با افتخار کار می‌کنیم و امیدوارم موفق شویم. فکر میکنم جامعه فوتسال بانوان خوشحال است که چند را رویداد پشت سر هم داریم، این اتفاق ما را ذوق زده کرده است. امیدوارم در کنار هم و با حضور بازیکنان جوان که با انگیزه کار می‌کنند بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی افزود: اولین رویدادی شرکت میکنیم بازیهای داخل سالن آسیاست. هدفمان در این مسابقات قهرمانی است. بیشترین نیاز ما بازی تدارکاتی است که بازیکن‌های جوان ما محک بخوردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درخصوص‌برنامه‌های فدراسیون برای انجام بازیهای تدارکاتی گفت: کادر فنی تیم‌های مد نظر خود را برای انجام بازهای تدارکاتی به فدراسیون معرفی کرده است. علاقه‌مندیم با تیم‌هایی مانند تایلند، اسپانیا، پرتغال ، روسیه و چند تیم آسیایی دیگر بازی کنیم. البته تعدادی از این بازیها تقریبا قطعی شده اما منتظر تایید نهایی هستیم.

سلیمانی در پاسخ به اینکه سوال که آیا بازیکن‌های با تجربه به جوانترها کمک می‌کنند؟ گفت: بله قطعا همینطور است و همه تجربه‌های خوب شأن را در اختیار بازیکن‌های جوان می‌گذارند.

وی در مورد احتمال برگزاری دیدار دوستانه تیم‌ملی فعلی با بازیکنان‌های سابق تیم ملی هم گفت: همگی بستگی به سیاست‌های فدراسیون دارد. بازیکن‌های قدیمی از اسطوره‌های ما هستند ‌و برای ما بسیار ارزشمند.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم دارید در کادر فنی از مربیان جوان مانند پریسا امامی و فاطمه شریف هم استفاده کنید، گفت: قطعا این افراد متخصص هستند.‌ در حال حاضر ما نیازمند مربی هایی هستیم که بتوانند با کادر فنی مچ شوند. مربیان خوبی در کنار تیم داریم و افرادی که داریم کادر خوبی را تشکیل دادیم. در شرایط فعلی همه چیز خوب مدیریت می شود تا بتوانیم کار خوب و گروهی را در راستای رسیدن به اهدافتان داشته باشیم.

وی در پایان در واکنش به غیبت مسوولان فدراسیون در اردوی تیم‌ملی گفت: ما کار خودمان را انجام می دهیم مهدی تاج هم به اردوهای تیم‌ملی سر میزند اما امروز گویا سفر بودند.

کد خبر 6109846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha