۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۴۸

اعلام انزجار زنجانی ها نسبت به اغتشاشگران

اعلام انزجار زنجانی ها نسبت به اغتشاشگران

زنجان-چند نفر از شهروندان زنجانی در گفتگو با خبرنگار مهر با محکوم نمودن هنجار شکنی عده ای اغتشاشگر، خواستار بیان اعتراضات به صورت مسالمت آمیز و دغدغه مند بودن مسئولان نسبت به مطالبات شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، چند نفر از شهروندان زنجان با انتقاد شدید و ابراز انزجار از رفتار زشت و خرابکارانه عده ای اغتشاشگر در سطح شهر و استان زنجان، خواستار توجه ویژه مسئولان به رفع مشکلات مردم شدند و تاکید کردند:  راه بیان مطالبات اغتشاش و شکستن شیشه و هنجار شکنی نیست.

 شهروندان زنجانی با بیان اینکه زنجانیِ با شعور و درک بالای خود همواره در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوری و ولایت مداری حاضر هستند، گفتند: مردم استان زنجان آگاه و هوشیار هستند و هرگز اجازه دخالت دشمنان در امور داخلی ایران اسلامی را نخواهند داد.

این افراد با بیان اینکه همه وجود مشکلات اقتصادی در جامعه قبول دارند و مطالباتی دار ند، افزودند: راه بیان مطالبات تخریب اموال عمومی و  اغتشاش نیست و باید در فضای بدون تنش نسبت به بیان مطالبات اقدام شود.

آنها با بیان اینکه کسانی که طی چند روز اخیر در سطح کشور و استان زنجان دست به آشوب زدند صدای آمریکا و اسرائیل هستند، ادامه دادند: اغتشاشگران صدای مردم نیستند بلکه صدای امریکا، اسرائیل و منافقین هستند.

کد خبر 4189027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha