۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷

پوشش رسانه‌ای آزمون سراسری حفظ قرآن توسط شبکه‌های قرآن و سه سیما

پوشش رسانه‌ای آزمون سراسری حفظ قرآن توسط شبکه‌های قرآن و سه سیما

در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیران قرآنی، بر پوشش رسانه‌ای آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط شبکه‌های قرآن و معارف و سه سیما تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه‌ای که با حضور محمدزاده؛ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، حجت‌الاسلام حسینی؛ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرتضی خدمتکار؛ معاون دفتر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بر پوشش رسانه‌ای آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط شبکه‌های سیما تاکید شد.

در این جلسه ضمن بررسی راهکارهای تبلیغات و پوشش رسانه‌ای نخستین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به‌عنوان بزرگترین آزمون قرآنی کشور، مقرر شد شبکه قرآن و معارف سیما به‌عنوان شبکه تخصصی در حوزه قرآن و معارف و همچنین شبکه سه سیما نقش قابل توجه‌ای را جهت انعکاس این آزمون ایفا کنند.

 در همین راستا و در پی توافق به‌عمل آمده قرار است برنامه رصد در روزهای یکشنبه تا روز برگزاری آزمون (دهم اسفند) به‌صورت ویژه به این موضوع بپردازد؛ ضمن اینکه گروه تلاوت و نغمات دینی این شبکه نیز برنامه‌ای آموزشی در خصوص نحوه برگزاری آزمون به روی آنتن خواهد برد.

لازم به ذکر است آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در چهار رشته حفظ ، ترجمه و مفاهیم ، انس با قرآن و معارف اهل بیت (ع) در روز دهم اسفندماه در بیش از ۴۰۰ شهرستان کشور برگزار می شود؛ علاقه مندان می توانند تا پایان دی‌ماه از طریق پایگاهwww.quranedu.ir در این آزمون ثبت‌نام کنند.

کد خبر 4189240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha