۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۱۹

لایجه بودجه ۹۷ و برنامه سوم توسعه شهر مکمل یکدیگرند

لایجه بودجه ۹۷ و برنامه سوم توسعه شهر مکمل یکدیگرند

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از بررسی همزمان لایحه بودجه سال ۹۷ و برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران در کمیسیون تخصصی خبر داد و گفت: این دو موضوع مکمل یکدیگرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن رسولی در بررسی یک فوریت طرح سیاست ها، راهبردهای اساسی، الویت ها و مسایل کلیدی، الزامات، ویژگی ها و رویکردهای تدوین برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران و برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری تهران(۱۳۹۸- ۱۴۰۲) در دفاع از ضرورت یک‌فوریتی این طرح، اظهار کرد: شهرداری به درستی برای مدیریت صحیح به تشکیل ستاد راهبری تنظیم برنامه سوم شهر تهران اقدام کرده که این ستاد هم اکنون فعال است.  

وی ادامه داد: علاوه بر اسناد بالادستی، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاحات برنامه‌ای را تدوین و در اختیار شورا قرار داده است. کمیسیون برنامه و بودجه از شهرداری می خواهد تا در تنظیم برنامه سوم شهر تهران این برنامه را که از مطالبات مردم است را لحاظ کند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه رسیدگی به لایحه بودجه شهرداری و برنامه پنج ساله سوم شهرداری مکمل یکدیگر هستند، تصریح کرد: کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تلاش شبانه روزی این دو موضوع را به طور همزمان پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 4208270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha