۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱:۵۲

جام حذفی اسپانیا؛

بارسلونا به نیمه نهایی صعود کرد/ نخستین بازی کوتینیو در نیوکمپ

بارسلونا به نیمه نهایی صعود کرد/ نخستین بازی کوتینیو در نیوکمپ

تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی در دیدار برگشت خود مقابل اسپانیول به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال بارسلونا و اسپانیول بامداد روز جمعه دیدار برگشت خود را در رقابتهای جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار کردند که در پایان آبی اناریها با حساب ۲ بر صفر از سد مهمان خود گذشتند.

بارسلونا که با تمام قوا به میدان آمده بود در نیمه نخست کاملا بازی را تحت کنترل داشت و وقت اول را ۲ بر صفر به سود خود پایان داد.

در دقیقه ۹ حرکت مسی و پاس او به ویدال در جناح راست باعث شد این بازیکن با سانتر عالی خود لوئیس سوارز را در موقعیت گلزنی قرار دهد و ضربه سر مهاجم اروگوئه ای کار را تمام کرد.

لیونل مسی زننده گل دوم بارسلونا بود. در دقیقه ۲۵ مسی با تیزهوشی توپ ربایی کرد و ضربه خود را نواخت که درون دروازه اسپانیول جای گرفت.

بارسلونا شروع آرامی در نیمه دوم داشت و اسپانیول در زمین خود را پیدا کرده بود. والورده در دقیقه ۶۲ پائولینیو را به میدان فرستاد و سرانجام در دقیقه ۶۸ انتظار هواداران بارسلونا برای دیدن بازی کوتینیو پایان یافت و این ستاره برزیلی برای نخستین بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفت.

در دقیقه ۷۴ همکاری مسی و کوتینیو فرصت خوبی را برای سوارز مهیا کرد که دروازه بان اسپانیول ضربه او و سپس راکیتیچ را در دو مرحله دفع کرد.

در ادامه مسی یک بار با شوت خطرناک خود دروازه حریف را تهدید کرد و در دقیقه ۸۷ ضربه سر مسی روی سانتر زیبای راکیتیچ به تیر دروازه اسپانیول اصابت کرد.

بارسلونا که در بازی رفت یک بر صفر باخته بود در مجموع ۲ بر یک برنده شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

کد خبر 4210163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha