۹ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۴۱

رئیس سازمان صنعت استان قزوین:

ایجاد رقابت در شبکه حمل و نقل درون شهری به نفع شهروندان است

ایجاد رقابت در شبکه حمل و نقل درون شهری به نفع شهروندان است

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت قزوین گفت: برای کاهش هزینه های مردم ایجاد فضای رقابت سالم برای فعالیت همه افراد بویژه در شبکه حمل و نقل درون شهری ضروری و به نفع شهروندان است.

علی پرزحمت در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فعالیت اسنپ در قزوین گفت: در عصر رقابتی امروز کسانی قادرند به حیات خود در بخش اقتصادی و تجاری ادامه دهند که خدمات و کالایی مرغوب با قیمتی مناسب ارائه کنند و ایجاد محدودیت برای انحصاری شدن فعالیتها منطقی نیست.

وی اضافه کرد: یکی از فعالیتهای جدید که در بسیاری از استانهای کشور راه اندازی شده موضوع اسنپ و شبکه های حمل و نقل ارزان قیمت است که به نظر می رسد باید با این پدیده کنار بیاییم و خودمان را برای رقابتی سالم مهیا کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: وقتی یک شبکه قادر است خدمات جابجایی مسافر را با قیمت ارزان انجام دهد چرا باید مانع فعالیت آن شویم به نظر می رسد حال که تاکسیرانی با این روش مخالف است خودش هم بیاید اسنپ راه اندازی کند و مردم خودشان انتخاب کنند که از کدام سیستم و وسیله و شرکت استفاده کنند.

پرزحمت اظهارداشت: ما آمادگی داریم به اتحادیه تاکسیرانی قزوین هم مجوز اسنپ بدهیم و رانندگان تاکسی هم در این حوزه فعالیت کنند و به نظر می رسد مقاومت در برابر پدیده های خرید و فروش، تجارت، بازرگانی و خدماتی جدید منطقی نیست و باید خود را با این نوع خدمات اینرنتی هم هماهنگ کنیم.

کد خبر 4238089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha