۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۰:۰۷

رئیس شورای شهر گرگان:

انعقاد قرارداد با مراکز علمی اتفاق بیفتد

انعقاد قرارداد با مراکز علمی اتفاق بیفتد

گرگان- رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: باید در زمینه های مختلف قراردادهایی با مراکز علمی منعقد شود و همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در خانه طبیعت از جمله این اهداف است.

به گزارش خبرنگار مهر، فائزه عبداللهی در بیست و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان که شامگاه سه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: علاقمندی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی به شهر گرگان بر کسی پوشیده نیست و از زمان ورود وی تاکنون شاهد خدمات خوبی بودیم.

وی ادامه داد: افتتاح سالن ورزشی دانشگاه بدون یک ریال اعتبار ملی و با صرفه جویی در هزینه‌های دانشگاه شایسته تقدیر و نشان از احساس مسئولیت دکتر نجفی نژاد دارد.

عبداللهی گفت: در نشست‌های مختلف از مراکز علمی خواستیم که تا نیروهای فنی و تخصصی خود را در راستای توسعه شهر به ما معرفی کنند و اکنون با واگذاری خانه طبیعت به دانشگاه این اتفاق افتاده و اتاق فکر خوبی هم پشت آن است.

وی توضیح داد: به عنوان مجموعه شورا و شهرداری باید از گروه‌های متخصصی که خود با این حجم نیرو و دانشجو، مردمی محسوب می شوند، استفاده کنیم.

عبداللهی گفت: شاید در این مدت کوتاه ارزیابی عملکرد خانه طبیعت درست نباشد، انعقاد قرارداد گام اول است و ممکن است ایراداتی داشته باشد زیرا دانشگاه فکر نمی‌کرد با این حجم کار روبرو شود.

وی در ادامه از دانشگاه خواست تا از ظرفیت سمن‌ها در خانه طبیعت گرگان بیشتر استفاده کند.

عبداللهی تصریح کرد: دیگر شهرها جلوتر از ما هستند و از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند و ما باید زودتر از این‌ها اقدام می‌کردیم.

وی تأکید کرد: دانشگاه منابع طبیعی توان علمی بالایی دارد و ۶۰ سال سابقه را یدک می‌کشد، آن‌ها ثابت کردند که دوستدار طبیعت هستند و ما باید سیاست‌های خود را به هم نزدیک کنیم.

کد خبر 4273990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha