۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۱۱

فرمانده سپاه عاشورا؛

حجاب یک ضرورت دینی است/ گشت امنیت محلات سپاه آغاز به کار می‌کند

حجاب یک ضرورت دینی است/ گشت امنیت محلات سپاه آغاز به کار می‌کند

تبریز - فرمانده سپاه عاشورا گفت: حجاب و پوشش مناسب برای بانوان ایرانی یک ضرورت دینی است و ما هم در موضوع تبیین حجاب و هم در ترویج فرهنگ آن کارهای اساسی انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عابدین خرم ظهر امروز در نشست خبری با اهالی رسانه، با اشاره به فرا رسیدن هفته سپاه پاسداران، اظهار کرد: سپاه پاسداران خاستگاه آرمان‌های مکتبی مردم مسلمان ایران و تجلی‌گاه اقتدار سیاسی و نظامی کشور می‌باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: اصلی‌ترین ماموریت سپاه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از ارزش‌های انقلاب و اصل رهبری است و در کنار این‌ها، حمایت از مظلومان جهان از وظایف مهم سپاه به شمار می‌آید.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه تحول‌گرایی و حرکت به سوی تعالی، دو مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب از سپاه پاسداران است، گفت: انقلاب اسلامی یک موجود زنده است و سپاه، پاسدار آن؛ در نتیجه سپاه هم یک موجود زنده به شمار می‌آید.

سردار خرم در بخش دیگری از سخنان خود درباره برنامه‌های هفته سپاه تشریح کرد: تجلیل از پیشکسوتانی که در طول ۴۰سال انقلاب همواره همراه سپاه بوده‌اند، تجلیل از پاسداران توانمند سپاه، حضور در خانه شهدا در کنار برنامه‌های عمرانی متعدد و طرح‌های محرومیت‌زدایی، بخشی از برنامه‌های سپاه برای این هفته می‌باشد.

فرمانده سپاه عاشورا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر در خصوص اولویت‌های کاری سپاه درحال حاضر، تصریح کرد: مقابله با تهاجم فرهنگی برای ما اولویت اول، ارتقا توانایی‌های رزمی و دفاعی دومین اولویت و بالندگی اقشار بسیج در مجموعه‌های متعدد اولویت سوم سپاه می‌باشد.

سردار عابدین خرم مشارکت سپاه در برقراری امنیت محلات را از برنامه‌های جدید این نهاد دانست و توضیح داد: گشت‌های محلات با هماهنگی ستادهای قضایی و انتظامی قرار است که به زودی آغاز به کار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به برخی مسئولان که بعد از اتمام مسئولیت‌شان نقش اپوزیسیون را ایفا می‌کنند، گفت: هر جریان انحرافی که می‌خواهد در مقابل انقلاب اسلامی و اصول و مبانی انقلاب اسلامی بایستد و به زبان دشمنان خارجی در داخل کشور تبدیل شود، از نظر ما محکوم است.

 فرمانده سپاه عاشورا همچنین حجاب را موضوع سخنان پایانی خود قرار داد و بیان کرد: حجاب و پوشش مناسب برای بانوان ایرانی یک ضرورت دینی است و ما هم در موضوع تبیین حجاب و هم در ترویج فرهنگ آن کارهای اساسی انجام خواهیم داد.

کد خبر 4276985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha