۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۲۹

با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان؛

فاز اول مجموعه ورزشی دانشگاه منابع طبیعی گرگان افتتاح شد

فاز اول مجموعه ورزشی دانشگاه منابع طبیعی گرگان افتتاح شد

گرگان - فاز اول مجموعه ورزشی سرپوشیده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاز اول مجموعه ورزشی سرپوشیده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، بعدازظهر دوشنبه با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در آیین افتتاحیه، اظهار کرد: فاز اول مجموعه ورزشی که شامل سالن های مختلف ورزشی است به لطف الهی و حمایت های وزارت علوم به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: امیدواریم با افتتاح این مجموعه ورزشی شاهد افزایش فعالیت های ورزشی دانشجویان و کارکنان باشیم و همچنین سرانه ورزشی دانشگاه هم به حد مطلوبی برسد.

نجفی نژاد تأکید کرد: فاز دوم مجموعه ورزشی (استخر) در چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و یکی از پروژه های قابل توجه در استان است و ما مشابه آن را در دانشگاه های استان نداریم.

افتتاح بوستان امید

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان این که سایر مردم هم می توانند از استخر مجموعه ورزشی دانشگاه استفاده کنند، گفت: بوستان امید که پارک پژوهشی و آموزشی است و یک هکتار مساحت دارد، امروز (دوشنبه)، به بهره برداری رسید.

نجفی نژاد گفت: سیاست وزارت علوم ایجاد دانشگاه نسل سوم و کارآفرین است و ما در همین راستا حرکت می کنیم تا دانشجویان اعتماد به نفس کارآفرینی را کسب کنند.

کد خبر 4279113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha