۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۰۷

فرماندار حمیدیه:

مشکل شبکه فاضلاب شهرستان حمیدیه رفع می شود

مشکل شبکه فاضلاب شهرستان حمیدیه رفع می شود

اهواز- فرماندار حمیدیه گفت: با رایزنی های صورت گرفته با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز، مشکل شبکه فاضلاب این شهرستان رفع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عاشور سواری پور ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی و اصلاح شبکه توزیع آب بخشی از شهرستان حمیدیه با حضور استاندار خوزستان اظهار کرد: برای نخستین بار پس از شهرستان شدن حمیدیه، شاهد کنگ زنی ۶ کیلومتری اصلاح شبکه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در این شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه صلاح شبکه آبرسانی در سه فاز برنامه ریزی شده که در حال حاضر فاز نخست این طرح آغاز شده است، افزود: یکی از همکاری های استانداری خوزستان احداث پل ارتباطی ۴۰ کیلومتری شهرستان حمیدیه در روستای شیخ طعمه خسرج که اعتبار احداث آن به میزان ۱۴ میلیارد تومان با بنیاد برکت به امضا رسیده است.

سواری گفت: همچنین اعتبار شبکه آبرسانی به مخزن شبیشه بالغ بر ۱۷.۵ میلیارد تومان نیز از طریق سازمان آب و برق خوزستان به تصویب رسید و به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به کلنگ زنی مرحله اول ایستگاه تقویت برق گمبوعه بیان کرد: همچنین در دولت تدبیر و امید، اختصاص زمین برای احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان حمیدیه با پیگیری های استاندار خوزستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است که به زودی کلنگ زنی می شود.

فرماندار حمیدیه اظهار کرد: از دیگر پروژه های در حال اجرا در شهرستان حمیدیه می توان به نیروگاه  ۱۲۰۰ مگاواتی اشاره کرد که تقاضا داریم استاندار با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و با حضور وزیر نفت مشکل این پروژه را مرتفع کند.

کد خبر 4282325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha