۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۳۱

مدیر موزه صنعتی کرمان:

نمایشگاه آثار «تونی کرگ» در کرمان برپا می شود

نمایشگاه آثار «تونی کرگ» در کرمان برپا می شود

کرمان - مدیر موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان از برگزاری نمایشگاه آثار «تونی کرگ» هنرمند بین المللی معاصر در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم ثمررخی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت افتتاح نمایشگاه تونی کرگ در موزه صنعتی کرمان اظهار داشت: تونی کرگ چهار اثر  خود را به موزها هنرهای صنعتی کرمان اهداء کرد.

وی افزود:  تونی کرگ عصر امروز ساعت ۱۷ بعدازظهر در  دانشکده هنر، دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور می یابد و این یک جلسه علمی همراه با پرسش و پاسخ  است و دانشجویان سوالات خود را از این هنرمند معاصر می پرسند.

ثمررخی با اشاره به اینکه دیدار تونی کرگ با هنرمندان کرمانی  در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز، افزود: فردا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح با حضور ۱۰۰ نفر از مسئولان، هنرمندان و ... آیین گشایش نمایشگاه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ساعت ۱۲ ظهر نمایشگاه به صورت رسمی کار خود را شروع می کند و تا ۱۴ بعدظهر ادامه دارد، به دلیل اینکه فردا بعدازظهر جشن های نیمه شعبان برگزار می شود و فضایی مناسبی برای اینکه موزه با این حجم از کارهای که در آن قرار دارد باز باشد نیست.

ثمررخی عنوان کرد: قیمت آثار ارائه شده در این نمایشگاه بالا است و ارزش معنوی این آثار از قیمت ریالی، دلاری و یورویی آنها بیشتر است.   

وی بیان داشت: کمترین کاری که در این نمایشگاه قیمت خورده بالای یک میلیارد تومان قیمت است و این باعث شده ما نسبت به این نمایشگاه خیلی محتاط عمل کنیم.

ثمررخی  ابراز داشت: چهارشنبه ۱۲ اردبیهشت ماه سال جاری موزه تعطیل است و اولین روز بازدید از گالری ها از پنج شنبه همین هفته شوع می شود و این نمایشگاه به مدت ۵۸ روز بعد از پنجشنبه در معرض دید عموما قرار می گیرد و در این مدت نمایشگاه برنامه های مختلف از جمله برگزاری پنل های گفت و گو، نمایشگاه ها و یورشاپ ها و ... برگزار می شود.

وی گفت: امیدواریم کرمان میزبان خوبی برای این برنامه باشد و خدا رو شکر می کنیم این اتفاق بعد از سال ها در کرمان رخ داد و شاید برای  اولین بار کار جدی این چنینی را در کرمان داشته ایم، مردم و  هنرمندان کرمانی از این اتفاق بیشترین استفاده را ببرند.

کد خبر 4285292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha