۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۲

زخمی شدن ۱۵ نظامی صهیونیست در۲۴ ساعت گذشته/ انهدام دو تانک مرکاوا

زخمی شدن ۱۵ نظامی صهیونیست در۲۴ ساعت گذشته/ انهدام دو تانک مرکاوا

ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۱۵ نظامی خود در دو جبهه شمالی فلسطین اشغالی و نوار غزه طی ۲۴ ساعت گذشته اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۱۵ نظامی خود در نبردهای دو جبهه شمالی فلسطین اشغالی و نوار غزه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد و اعلام کرد که ۱۱ نظامی در محورهای مختلف جنگ در نوار غزه زخمی شده‌اند.

این خبر در حالی است که گردان‌های قسام اعلام کرد که دو تانک «مرکاوا ۴» ارتش اشغالگر را در شرق شهر جبالیا در شمال نوار غزه با بمب‌های شواظ منهدم کرده است.

گردان‌های قسام همچنین تأکید کرد که مقر فرماندهی و کنترل رژیم صهیونیستی را در اطراف گذرگاه نظامی کرم ابوسالم هدف حمله راکتی قرار داده است.

در عملیات مشترک گردان‌های قسام و قدس علیه نظامیان یگان ویژه ارتش اشغالگر در اردوگاه جبالیا نیز تعدادی از آنها کشته یا زخمی شدند.

همچنین در عملیات مشترک دیگری میان گردان‌های قسام و گروهان‌های قدس، یک دستگاه تانک میرکاوا با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار گرفت و شماری از نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی پس از درگیری در اطراف این تانک کشته و یا زخمی شدند. 

گردان‌های قسام سه دستگاه تانک «مرکاوا ۴» را هم در شرق شهر جبالیا در شمال نوار غزه با راکت‌های ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف حملات خود قرار داد.

کد خبر 6108441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      ماشاالله به مبارزان فلسطینی،ان شاءالله پیروزی نزدیک است،و اسرائیل کودک کش نابود خواهد شد