۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۱۹

دیدار معاون بین‌الملل بعثه رهبری با وزیر علوم

دیدار معاون بین‌الملل بعثه رهبری با وزیر علوم

معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری با وزیرعلوم، تحقیقات وفناوری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری با وزیر علوم، تحقیقات وفناوری، سید محمد حسینی که اخیرا سکانداری معاونت بین الملل بعثه را عهده دار شده است به تشریح فعالیتها و اهداف و ماموریتهای بعثه مقام معظم رهبری درجهت گسترش و نشر فرهنگ زیارت دربین اقشار جامعه پرداخت.

وی در ادامه آمادگی بعثه رهبری را برای انجام فعالیتهای مشترک با وزارت علوم ابراز کرد و افزود: همکاری های سازنده و موثری بین وزارت علوم و بعثه درگذشته وجود داشته و از این رو ما خواهان تقویت این قبیل همکاری ها هستیم.

وی اضافه کرد: سفرهای زیارتی و آموزش دانشگاهیان پیش ازاین سفرها، آشنایی با جغرافیای اماکن متنبرکه و مشاهد شریفه درعربستان سعودی ، عراق و سوریه وبهره برداری از ظرفیت های فرهنگی سفرهای زیارتی می تواند از محورهای اصلی همکاری بین دو دستگاه قلمداد شود.

در ادامه این دیدار منصورغلامی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری ضمن تبریک انتصاب معاون بین الملل بعثه رهبری خواستار تقویت همکاریها بین دو دستگاه شد. وزیرعلوم ظرفیت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور را ظرفیتی استثنایی برشمرد و برگزاری سفرهای زیارتی برای جامعه دانشگاهی را عامل مهمی در تثبیت و نهادینه سازی معنویت در دانشگاههای کشور دانست.

وی اظهار داشت: وزارت علوم در حوزه فرهنگی اجتماعی آمادگی خود را برای ارتقاء سطح همکاری ها اعلام می دارد.

کد خبر 4296368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha