۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳

گزارش رئیس فدراسیون ووشو از میزبان رقابتهای جهانی

گزارش رئیس فدراسیون ووشو از میزبان رقابتهای جهانی

رئیس کمیته هماهنگی رقابتهای قهرمانی جهان با حضور در بلغارستان از آمادگی شهر بورگاس برای میزبانی رقابتهای تای چی خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علی نژاد در این رابطه به سایت فدراسیون ووشو گفت: به همراه «بایرن جیکوبس» مدیر برگزاری رویدادهای فدراسیون جهانی و «استفان کولف» رئیس فدراسیون ووشو بلغارستان و تیم همراه از سالن محل برگزاری مسابقات و امکانات بازدید کرده و نکات لازم برای بهبود شرایط در جلسه ای ۲ ساعته به آنان یاد آور شدیم.

وی افزود: سالن برگزاری مسابقات باید دارای امکانات مناسبی چون سالن تمرین، اتاق پزشکی، داوران و جایگاه ویژه خبرنگاران باشد که این امکانات در محل برگزاری مسابقات جهانی تای چی، موجود است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو ادامه داد: هتل «میراژ» برای اسکان داوران و اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی در نظر گرفته شده و تیم ها نیز در هتل «فیستا» مستقر می شوند.

علی نژاد با اشاره به اینکه بلغارستان از میزبانی دوره گذشته رقابت های جوانان جهان تجارب ارزشمندی کسب کرده است، توضیح داد: در مسابقات جهانی جوانان حدود هشت هتل برای تیم ها در نظر گرفته شده بود و کار خدمات رسانی را مشکل کرده بود که این وضعیت در رقابت های جهانی «تای چی» وجود نخواهد داشت.

رئیس کمیته هماهنگی  مسابقات جهانی تای چی در پایان گفت: پیش بینی می کنم که این دوره از رقابت ها با شرایط مناسبی به میزبانی بلغارستان بزگرار شود.

سومین دوره رقابت های جهانی «تای چی» طی روزهای پنچ تا دهم مهرماه به میزبانی بلغارستان و در شهر «بورگاس» برگزار می شود.

کد خبر 4304134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha