۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۴۹

انتخابات شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد

انتخابات شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد

سومین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان و اولین دوره انتخابات شورای صنفی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سومین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان و اولین دوره انتخابات شورای صنفی تحصیلات تکمیلی ۸ خرداد برگزار شد.

انتخابات شورای صنفی دانشجویان روز دوشنبه هفتم خرداد ماه در کلیه خوابگاه های تابعه دانشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ و روز سه شنبه هشتم خرداد ماه در کلیه دانشکده های تابعه و مراکز درمانی دانشگاه از ساعت ۸ تا ۱۵ برگزار شد.

این دوره از انتخابات دارای ۳۸ حوزه انتخابیه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بود و دانشجویان با مراجعه به حوزه های انتخابیه، ارائه کارت دانشجویی و تکمیل تعرفه های موجود براساس پوسترهای اعلام اسامی نصب شده در هر حوزه، به نامزد مورد نظر خود رأی دادند.

دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی نیز تنها امکان رای دهی به نامزدهای مورد نظر خود در تحصیلات تکمیلی را داشتند.

دکتر علی اصغر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی نیز به همراه چند تن از مسئولان از روند برگزاری این انتخابات در دانشکده پزشکی، مرکز پزشکی مدرس و مرکز پزشکی طالقانی بازدید کرد.

در این بازدید مراحل برگزاری انتخابات از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و بر انجام صحیح سومین دوره انتخابات شورای صنفی و مشارکت همه جانبه دانشجویان تاکید شد.

کد خبر 4310290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha