۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۰۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

سامان دهی ۳۰ پروژه شهری گلستان در ۹ ماه گذشته

سامان دهی ۳۰ پروژه شهری گلستان در ۹ ماه گذشته

بهارستان- شهردار گلستان گفت: ۳۰ پروژه اصلی و مطالبه مردمی این شهر در ۹ ماه گذشته سامان دهی شده است.

علیرضا عرب در گفتگو با خبرنگار مهر  تاثیرگذاری پروژه‌های عمرانی در شاخص‌های ورزشی، فرهنگی، رفاهی، اجتماعی را حائز اهمیت برشمرد و افزود: با اجرای راهبردهای مختلف از جمله اجرای پروژه های عمرانی سعی داریم خدمت رسانی به شهروندان را به عنوان یک هدف آرمانی در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان محقق کنیم.

شهردار گلستان خلاقیت در پروژه‌ها و همچنین مردم‌محوری را دو رویکرد جدید عنوان کرد و افزود: در پروژه‌ها به دو رویکرد خلاقیت و جذابیت توجه می‌شود تا گلستان نیز به مانند سایر شهرهای موفق بتواند پروژه‌های خلاقانه و جذاب نیز داشته باشد و در آینده نزدیک سعی می‌کنیم این دو رویکرد را به یادگار بگذاریم.

عرب ادامه داد: تنها در ۹ ماه گذشته نزدیک به سی پروژه در این شهر سامان گرفته است که بخشی از آنها در مراحل آخر اجرا و بخشی دیگر نیز با سرعتی مطلوب در حال رسیدن به خط پایان است.

وی افزود: در همین ماه های اندک که از عمر دوره جدید مدیریت شهری گذشته همه چیز برای یک جهش مهم و ماندگار فراهم شده است، بودجه ریزی متناسب با نیازهای توسعه ای شهر صورت گرفته و عملیات اجرایی در همه جهات مدیریت شهری به شکلی عمیق سریع و معقول در حال انجام است.

وی در پایان پروژه های شاخص شهرداری را ضامن توسعه متوازن شهر دانست و خاطر نشان کرد: پروژه ملی زیرگذر سه راهی آدران، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، پارک ۱۸۰ هزار متر مربعی امتداد رودخانه شادچای، تنها سالن پهلوانی شهر( زورخانه)، ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی، احداث کمربندی شمالی، تعریض، جدولگذاری، خشکه چینی و آسفالت گسترده معابر از جمله طرح های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر است که با افتتاح آن تحولی نوین در امر خدمات دهی به شهروندان شریف گلستان ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 4316137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha