۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۰

طی تیرماه ۹۷؛

تیم لرستان در ۱۴ رشته هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت شرکت می‌کند

تیم لرستان در ۱۴ رشته هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت شرکت می‌کند

خرم‌آباد- تیم ۱۵ نفره لرستان در ۱۴ رشته هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به رقابت می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در بیست و سوم تیرماه سال جاری در ۳۳ رشته مهارتی آغاز می شود.

مرتضی فرج پور دبیر المپیاد مهارت لرستان در این رابطه گفت: ۸۹۶ داوطلب برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان ثبت نام کرده اند که با برگزاری آزمون های تئوری و عملی غربالگری های لازم به منظور شناسایی افراد نخبه و دارای مهارت انجام شده است.

وی گفت: سنجش و ارزیابی مهارت این افراد در دو مرحله شهرستانی و استانی در تیر ماه و مرداد ماه سال ۹۶ صورت گرفته است که از این افراد ۱۵ نفر به عنوان نفرات برگزیده استان انتخاب شدند.

دبیر المپیاد مهارت لرستان افزود: برای آماده سازی منتخبین شرکت در مسابقات ملی مهارت دوره های آموزشی در استان و خارج از استان تدارک دیده شد و دوره های آماده سازی آن ها از مردادماه سال گذشته آغاز و تاکنون ادامه داشته است.

فرج پور گفت: تیم اعزامی استان در ۱۴ رشته آجرچینی، اتصالات چوبی، تاسیسات الکتریکی، جواهرسازی، جوشکاری، خیاطی، راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، صافکاری خودرو، طراحی و توسعه وب، فناوری اتومبیل، فناوری طراحی گرافیک، کابینت سازی، کاشیکاری دیوار و کف و طراحی فضای سبز در مسابقات حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: مرحله کشوری هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در روزهای بیست و چهارم لغایت بیست و هفتم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد و نخبگان مهارتی کشور نیز برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۱۹ به روسیه اعزام خواهند شد.

کد خبر 4332608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha