۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۲۱:۲۷

سردار معروفی:

توجه به مسئله معیشت مردم اولویت اصلی در سیستان و بلوچستان است

توجه به مسئله معیشت مردم اولویت اصلی در سیستان و بلوچستان است

زاهدان - فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان باید به مسائلی همچون معیشت مردم و همچنین فرهنگ و تقریب مذاهب در این استان توجه کنند.

سردار حسین معروفی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که مردم و مسئولان باید در نظر داشته باشند موضوع امنیت است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مشارکت خود مردم در استان سیستان و بلوچستان بوجود آورده است.

وی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در جامعه افزود: همچنین مسئولان باید به دو نکته معیشت و فرهنگ در استان سیستان و بلوچستان توجه ویژه ای داشته باشند.

 فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمن به دنبال انشقاق قومی در منطقه است به همین دلیل در جهت تقریب مذاهب نیز باید کوشش کرد و تقریب را در همه حوزه ها تقویت کرد.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا با اخلاص در عمل خدمتگذار مردم باشیم

فرمانده جدید سپاه نینوا گلستان گفت: افتخار می کنم که به مدت ۳ سال در استانی خدمت کردم که شهیدانش از همرزمان و دوستان صمیمی ام بودند.

وی بیان کرد: ما مدیون شهدایی هستیم که غیرتمندانه برای حفظ و پیروزی انقلاب در جبهه حق علیه باطل حضور یافتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار معروفی اظهار داشت: اینجانب پس از حضور در دوران ارزشمند دفاع مقدس شیرین ترین لحظات را در کنار مردم استان سیستان و بلوچستان سپری کردم.

وی ادامه داد: برگزاری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان کاری انقلابی بود که برای گرامیداشت شهدای استان انجام شد و به واسطه آن فرهنگ شهادت در وجود مردم نهادینه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زحمات سردار «حسین معروفی» فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تقدیر و سردار «امان الله گشتاسبی» به عنوان فرمانده جدید سپاه سلمان معرفی شد.

گفتنی است چندی پیش سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به عنوان فرمانده سپاه نینوا گلستان معرفی شده بود.

کد خبر 4346734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha