۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۳۱

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خبر داد:

راه اندازی نخستین مرکز رشد تجاری کشور در اتاق بازرگانی زنجان

راه اندازی نخستین مرکز رشد تجاری کشور در اتاق بازرگانی زنجان

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان از راه اندازی نخستین مرکز رشد تجاری کشور در اتاق بازرگانی طی چند روز آینده خبر دادو گفت: این مرکز، شرایط برای اسکان تجار را به صورت رایگان فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین جمیلی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: اتاق بازرگانی وظیفه دارد مسیر آگاه  بخشی به کمک رسانه‌ها در جهت تأمین انتظارات فعالین بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی  غیردولتی و دولتی را فراهم کند.

وی اظهار کرد: بخش خصوصی و تولیدی کشور باوجود مشکلات ناشی از تحریم‌ها و روابط بین‌الملل و هیجانات داخلی همچنان بر ادامه فعالیت خود به جهت رسالتی که داردعمل می کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان  به مقاطع بحرانی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کشور در تمام مقتضیات زمانی در بحران بوده ولی با همدلی می‌توان در برابر بحران اقتصادی کشور و تحریم ایستادگی کرد.

جمیلی تأکید کرد: انتظار تغییر رویه و اصلاح الگوی مصرف از مردم در این برهه زمانی یک ضرورت است ولی متأسفانه درمواردی مشاهده می‌کنیم گروهی به‌جای اصلاح مصرف، به خرید بیش‌ازاندازه آن کالا اقدام می‌کنند.

وی بابیان اینکه اتاق بازرگانی استان زنجان در مرداد میزبان روسای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور است، ابراز کرد: همچنین با هماهنگی دفتر نمایندگی وزارت خارجه در زنجان، تور دو روزه برای سفرای کشورهای خارجی در زنجان فراهم  خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان به سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان در استان اشاره کرد و گفت: امسال سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان در استان زنجان از سال جاری بارگذاری  شده و به‌صورت آزمایشی فعالیت می‌کند و در صورت موفقیت این سامانه به‌صورت سراسری و در بعد ملی راه‌اندازی می‌شود.

جمیلی یاد آور شد: ارتقای توان تجاری استان زنجان از سال گذشته در استان اجراشده و در این زمینه طرح سفیران تجاری دوره‌های آموزشی توسط اتاق بازرگانی طراحی‌شده است. 

وی از راه‌اندازی نخستین مرکز رشد تجاری کشور در اتاق بازرگانی طی چند روز آینده خبر داد و گفت: این مرکز، شرایط برای اسکان و استقرار افراد و شرکت‌هایی که به‌صورت نوپا و تازه تأسیس تلاش دارند در عرصه بازرگانی بین‌المللی و خارجی حضور پیدا کنن را به‌صورت رایگان فراهم می‌کند.

کد خبر 4356125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha