۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱

فرماندار دماوند:

۱۱۰۰ نفر در سامانه «کارا» و «رصد» دماوند ثبت نام کردند

۱۱۰۰ نفر در سامانه «کارا» و «رصد» دماوند  ثبت نام کردند

دماوند- فرماندار دماوند از ثبت نام حدود یک هزار و ۱۰۰ نفر در سامانه های «کارا» و «رصد» این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه مشترک اشتغال شهرستان های دماوند و فیروزکوه که با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت: باید تکلیف ساختمان فنی و حرفه ای دماوند تعیین شود، محدودیت های این سازمان را می دانم، اما این که انتخاب مکان این ساختمان درست بوده یا خیر را کاری ندارم، ولی هزینه ای از بیت المال صرف شده است.

وی گفت: راهی برای تعیین تکلیف این ساختمان وجود دارد.

فرماندار دماوند بر تکمیل سالن ورزشی کارگری دماوند نیز تاکید کرد و افزود: در کنار این سالن حدود ۷هزار متر زمین داریم که می توانیم برای احداث استخر سرپوشیده واگذار کنیم.

صفری با بیان این که دماوند از نظر امکانات ورزشی فقیر است، گفت: زمین برای در اختیار گذاشتن داریم، اما از وزارتخانه ها توقع داریم که در خصوص رفع این فقر تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از بحث اشتغال در دماوند پرداخت و افزود: در سال ۹۷ در سامانه «کارا» حدود ۲۸۰ نفر ثبت نام داشتیم و در حال گذراندن مراحل تشکیل پرونده هستند، مبلغ تسهیلات واریزی این افراد نیز ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند از ثبت نام ۱۷۹ نفر در سامانه «کاورزی» خبر داد و گفت: ۲۹ نفر نیز در واحد پذیرنده ثبت نام کردند و با ۳۸ کارورز عقد قرارداد صورت گرفته است، در بحث مشاغل خانگی نیز ۴۱ مجوز مشاغل صادر شده و پرداخت تسهیلات به ۹ نفر از این افراد به میزان ۴۸۰ میلیون ریال داشته ایم.

صفری گفت: ۸۵۳ نفر در سامانه ملی «رصد» برای ثبت اطلاعات در دماوند داشته ایم.

کد خبر 4357674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha