۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹

فرماندار دماوند:

شهرداران شهرستان دماوند با ساخت و ساز غیرمجاز مقابله کنند

شهرداران شهرستان دماوند با ساخت و ساز غیرمجاز مقابله کنند

دماوند- فرماندار دماوند گفت: شهرداران شهرستان دماوند به شدت با ساخت و ساز غیرمجاز مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار مهر مجید صفری صبح سه شنبه در حاشیه جلسه شورای تامین دماوند در جمع خبرنگاران با بیان این که موضوعات اقتصادی و ارزی و اعتباری پیش آمده امور اجرایی را تحت شعاع قرار داده است، گروه کارشناسی دولت نیز در حال کار هستند، تا از این بحران عبورکنیم.

وی افزود: با تدبیر و اندیشه و با مقاومت از این مسیر به سلامت عبور خواهیم کرد، در این راستا می بایست شهرداران و بخشداران و شوراهای شهر در مورد تمام موضوعات شهری حساسیت داشته باشند و از مشکلات غافل نشوند، باید به وظیفه سازمانی خود به نحو احسن عمل کنیم. 

فرماندار دماوند با بیان این که هرکسی باید در حوزه کاری خود فعالیت کند، گفت: باید به تمام موضوعات مرتبط با مردم و معیشت آن ها ورود پیدا کنیم، حضور مستقیم مسئولان و مدیران اجرایی در صحنه بسیار اهمیت دارد، مدیران باید از دستور دادن و ارسال کارشناس خودداری کنند و خود مسئول مستقیما در محل حضور پیدا کند.

صفری گفت: نکته دوم پیشگیری از معضل و مشکلات پیش بینی نشده است، در سال های قبل نیز با مشکلات روبرو بودیم و با تدبیر مسئولین از این تنگناها عبور کردیم، نباید از غافله عقب بمانیم و موضوعی رها شده باقی نماند.

وی به تغییر ساعت کار ادارات استان تهران اشاره کرد و گفت: با این تغییر ۴هزار مگاوات کاهش مصرف برق داشتیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند از قطع برق و آب ادارات پر مصرف خبر داد و در ادامه بر مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز تاکید کرد و گفت: بحث ساخت وساز غیر مجاز باید جدی گرفته شود، متاسفانه با هجمه های جدی برای تفکیک اراضی و باغات  مواجه هستیم و باید با این پدیده مقابله کنیم، در این خصوص نیز همه دستگاه های ذی ربط باید ورود پیدا کنند و باید بدانیم هیچ کس حق ساخت و ساز غیرمجاز در دماوند را ندارد.

صفری افزود: در هفته گذشته آزادسازی خوبی داشتیم، جهاد کشاورزی و مسکن و شهرسازی ورود خوبی داشتند، شهرداران نیز باید آگاه باشند و بدانند در حریم شهرها اتفاق هایی در حال رخ دادن است، که اگر دیر بجنبیم، نفس کشیدن سخت می شود.

رییس شورای تامین شهرستان دماوند تاکید کرد: طبق دستور العمل امنیتی جدید، مدیران دستگاه ها مکلف به نظارت دقیق و اشراف روی امور شهری هستند.

کد خبر 4361768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha