۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۲۸

با حضور ۴۷ شرکت کننده؛

اولین نمایشگاه بین المللی تجهیزات مساجد واماکن متبرکه برپا می شود

اولین نمایشگاه بین المللی تجهیزات مساجد واماکن متبرکه برپا می شود

ری- مدیر اجرایی نمایشگاه تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه از برپایی این نمایشگاه در تاریخ ۳۰ مرداد لغایت اول شهریور در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد حسینی شریف ظهر دوشنبه در کنفرانس خبری برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۳۰ مرداد لغایت اول شهریور در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب و با حضور طراحان سازه های مذهبی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی پروژه های انجام شده و در دست اقدام مساجد و آستان های مقدس بر پا می ‌شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه معرفی توانمندی های فعالان حوزه های طراحی و مهندسی، مشاوره و پیمانکاران و معماران مساجد و اماکن متبرکه را هدف دیگر برپایی این نمایشگاه خواند و گفت: ایجاد زمینه مناسب جهت معرفی تولیدکنندگان، سازندگان و مهندسان و فعالان تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه و نیز آشنایی و تعامل متقابل و مستقیم عوامل عرضه و تقاضا از اهداف دیگر نمایشگاه است.

حسینی اضافه کرد: تعداد ۴۷ غرفه از فعالانی از کشورهای ایران، آلمان و چین در این نمایشگاه شرکت می کنند و نمایشگاه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع دایر بوده و ساعات بازدید از ۱۰ صبح الی ۱۷ خواهد بود.

کد خبر 4380208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha