۵ شهریور ۱۳۹۷، ۶:۳۸

رئیس تبلیغات اسلامی قروه:

اخلاق مداری از معیارهای اصلی یک کارمند است

اخلاق مداری از معیارهای اصلی یک کارمند است

قروه- رئیس تبلیغات اسلامی قروه اخلاق مداری را از معیارهای اصلی یک کارمند دانست و از داشتن صداقت، شجاعت و دیانت به عنوان شاخصه های مهم در این مجموعه گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محسن منتشلو شامگاه یکشنبه در نشستی به مناسبت روز کارمند، اظهار داشت: این روز مختص به تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار برای گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

به گفته وی کار نوعی امانت است که به عهده کارمند گذاشته شده و او باید به بهترین شکل آن را انجام دهد تا بتواند رضایت خدا و خلق خدا را جلب کند و در کتب اسلامی، امانتداری رأس اسلام و برترین صفات مؤمن تلقی شده است.

منتشلو با اشاره به لزوم وجود چنین روزی در تقویم ملی، گفت: در یک نظام اداری اسلامی باید از کارمندان و کارکنانی که به شایستگی کار می کنند، برای ایجاد انگیزه و خدمت بهتر تجلیل شود و به آنان پست های حساس و مهم تری محول گردد تا فرصت ارائه توانمندیهای خود را داشته باشند.  

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش ‌های دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات کارمندان هم گرامی داشته شود، افزود: این افراد تلاشگرانی هستند که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به‌ عنوان پیش‌ قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌ دارند.

اهمیت اخلاق نیک در انجام امور محوله و ارتباط خوب با ارباب رجوع مسئله دیگری بود که رئیس تبلیغات اسلامی قروه به آن اشاره کرد. مطابق گفته منتشلو اخلاق مداری یکی از معیارهای اصلی یک کارمند است که باید از این وجود برخوردار باشد که خدمت مخلصانه کارمند مسلمان، توفیق الهی است.

وی همچنین صداقت، شجاعت و دیانت را از شاخصه های کارمند نمونه در نظام اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام منتشلو در ادامه از وجود کارمندانی معتقد به کار فرهنگی و دینی در سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد انقلابی گفت و تصریح کرد:چنین کارمندان معتقد به کار فرهنگی و دینی از سرمایه های بزرگ برای این نهاد انقلابی هستند.

به گفته وی کارمندان سازمان تبلیغات اسلامی براساس اعتقاد به کار دینی و فرهنگی همواره در حال انجام وظیفه هستند نه براساس تکلیف؛ و این نگرش و نوع اندیشه در کارکنان این دستگاه فرهنگی و دینی ستودنی است.

منتشلو  کار و فعالیت کارمندان را به ‌عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و بیان دانست و بر تلاش برای گرامیداشت چنین روزی برای ارج نهادن به مقام ارزشمند کارمندان تأکید کرد.

کد خبر 4385435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha