۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴

معاون تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

روحانیون طرح هجرت در حوزه مواد مخدر مشاوره رایگان ارائه می‌دهند

روحانیون طرح هجرت در حوزه مواد مخدر مشاوره رایگان ارائه می‌دهند

بیرجند- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: روحانیون طرح هجرت در حوزه مبارزه با مواد مخدر مشاوره رایگان به افراد ارائه می دهند که تأثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی سلم‌آبادی، صبح چهارشنبه در پنجمین جلسه کمیته فرهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های تبلیغی روحانیون در خراسان‌جنوبی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن به  ویژه در حوزه مواد مخدر است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: روحانیون اعزامی در مناسبت‌ها و همچنین روحانیون مستقر و طرح هجرت در حوزه مبارزه با مواد مخدر مشاوره رایگان به افراد ارائه می دهند که تأثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در محل استقرار آنان دارد.

سلم آبادی ادامه داد: تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در ایام غدیر ۳۴۵ نفر مبلغ اعزام داشته و در آستانه محرم و صفر نیز هزار نفر مبلغ اعزام خواهند شد که عمده فعالیت آن‌ها در راستای کاهش آسیب‌ها  معضل مواد مخدر در استان است.

وی با توجه به لزوم رصد پارک‌ها و توجه به آن از سوی دستگاه‌های متولی افزود: پارک‌های خراسان جنوبی و به ویژه در مرکز استان باید موردتوجه خاص قرار گرفته و کار فرهنگی ویژه در آن انجام شود چراکه آسیب‌های بسیار زیادی در آن مشاهده‌شده است.

سلم‌آبادی یادآور شد: در حال حاضر گروه‌های جهادی در نقاط محروم خراسان جنوبی مشغول به کار هستند که مشاورین و روحانیون زیادی را با آن‌ها همراه کرده‌ایم که در این مناطق به فعالیت جهادی در حوزه فرهنگ مشغول‌ هستند.

کد خبر 4388479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha