۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵

فرماندهی انتظامی استان زنجان:

۵۶ درصد جرائم رخ‌داده در استان زنجان نزاع و درگیری است

۵۶ درصد جرائم رخ‌داده در استان زنجان نزاع و درگیری است

زنجان-فرماندهی انتظامی استان زنجان به نزاع و درگیری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۵ ماهه سال جاری ۵۶ درصد جرائم رخ‌داده در استان زنجان نزاع و درگیری است.

سردار علی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر به نزاع و درگیری در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی ۵ ماهه سال جاری ۵۶ درصد جرائم رخ‌داده در استان زنجان نزاع و درگیری است.

وی اظهار کرد: بیشتر نزاع‌ها ی رخ‌داده در استان زنجان طی ۵ ماهه سال جاری فردی بوده و دسته‌جمعی انگشت‌شمار بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: متأسفانه بیشتر نزاع و درگیری‌ها در استان زنجان منجر به فوت می‌شود و باید آستانه تحمل مردم تقویت شود. 

آزادی تأکید کرد: ایجاد آرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس  است و امروز ناجا بااقتدار از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد.

وی گفت: نیروی انتظامی زنجان در حوزه پیشگیری، کشفیات، جرائم خشن، کاهش تصادفات رانندگی، اعمال قانون، مبارزه با مواد مخدر و باندهای قاچاق و سرقت‌ها، خوب عمل کرده که این نشان از اقتدار و توانمندی بالای پلیس است.

فرمانده انتظامی استان زنجان ابراز کرد: مقابله و مبارزه با اراذل‌واوباش، هنجارشکنان اجتماعی و اخلاقی، قاچاقچیان مواد مخدر و پاک‌سازی مناطق آسیب پذیر از برنامه‌های اولویت‌دار نیروی انتظامی استان زنجان است.

آزادی گفت: متأسفانه آستانه تحمل مردم پایین آمده و با کوچک‌ترین جروبحث اقدام به درگیری می‌کنند.

کد خبر 4391323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha