۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۵۵

برانکو ایوانکوویچ:

باید مچ بازیکن می‌شکست تا پنالتی بگیرد/ پرسپولیس مزاحم خیلی‌هاست

باید مچ بازیکن می‌شکست تا پنالتی بگیرد/ پرسپولیس مزاحم خیلی‌هاست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی تیمش برابر نساجی ابراز خرسندی کرد و گفت: درست است که پیروز شدیم اما ظاهرا ما مزاحم خیلی‌ها هستیم و می‌خواهند با هر روشی ما را ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی دو بر یک چهارشنبه شب پرسپولیس در هفته ششم رقابت های لیگ برتر مقابل نساجی مازندرانبه خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: این برد را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و از بازیکنانم تشکر می کنم. آنها بار دیگر با تمام وجود بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: قبل از بازی با الدحیل نیازمند این برد بودیم. البته باید قاطعانه می بردیم. چون موقعیت های گل زیادی را در دیداری که بشار رسن و بیرانوند را نداشتیم به دست آوردیم. 

وی با  اشاره به وضعیت بازیکنان تیمش برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزود: باید بازیکنان تیمم را فردا بسنجم. به آنها خسته نباشید می گویم اما فکر کنم وضعیت جالبی نداشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر درگیری های رخ داده در این بازی و همچنین صحبت هایی که باشگاه نساجی درباره جاسوس وی در اردوی آنها داشت تصریح کرد: من و  پرسپولیس برای خیلی ها مزاحم هستیم. واضح این را می گویم. همه دوست دارند پرسپولیس را ببرندِ هم جوانمردانه و هم به روش های دیگر. این حق آنهاست. اما وقایع اینچنینی داستانش فرق می کند. متاسفانه ما در این بحث در وضعیت مشابه با تیم های دیگر نیستیم. ما با این روند کار را ادامه می دهیم.

برانکو ایوانکوویچ درباره مصدومیت بشار رسن اظهار داشت: او در بازی تدارکاتی تیم ملی عراق و کویت تا دقیقه ۳۵ بازی کرد. با سرمربی عراق هم که صحبت کردم از او کاملا راضی بود. در فرم ایده آلی است. باید ببینیم تا دوشنبه چه رخ می دهد. اما باید بگویم متاسفانه وضعیت خوبی نداریم.

وی درباره اعتراصات کادرفنی نساجی به داوری و اینکه نکونام مدعی شده بود داور چهارم می خواست او را اخراج کند تاکید کرد: شما چه فکری می کنید؟ من هر روز داوری می کنم. برای آنها هم سخت می گیرم. اما شما بگویید داور چطور بود؟! داور می توانست دقیقه سوم برای ما پنالتی بگیرد اما گویا خطایی که صورت گرفت چندان برای پرسپولیس خطا نبود و شاید لازم بود مچ بازیکن بشکند تا برای پرسپولیس پنالتی بگیرند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که چرا از آینده تیمش نگران است گفت: علی علیپور تا به حال سه گل زده و چندین گل دیگر هم نزده است. برای علیپور بهتر است بیرون بزند تا اینکه اصلا فرصت گل ایجاد نکند. مهاجمان ما واقعا زحمت می کشند و موقعیت گل همیشه باید باشد. طبیعی است که همه آماده اند برای مقام قهرمانی. هرکس مقابل قهرمان ایران بازی می کند می خواهد ببرد. اما ما می خواهیم به روش ورزشی ببرند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه سوالات خبرنگار مهر مبنی بر اینکه درباره کسانی که نمی خواهند او با پرسپولیس موفق شود شفاف تر صحبت کند اظهار داشت: هر تیمی می تواند ما را بخواهد ببرد. اما نه اینکه با کمک دیگران و به روش های دیگر! به همین خاطر ناراحت بودم. ما هر وقت در این چند سال به جایی رسیدیم روی تلاش های خودمان رسیدیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره غیبت بشار رسن که سبب شد این تیم بازی رو به جلوتری را ارائه کند اظهار داشت: هر وقت هافبک هایمان را لوزی چیدیم گفتند چرا اینگونه بازی می کند. هر زمان هم که تغییرش دادیم باز ایراد گرفتند. کیفیت بازیکنان ما تعیین کننده است که با چه سیستمی بازی کنیم. ضمن اینکه ترکیب تیم به سبک بازی حریفان هم بستگی دارد. اما بطور کلی تیمی هستیم که روش بازی خودمان را با حریف تطبیق کامل نمی دهیم و روش خودمان را پی می گیریم.

کد خبر 4401956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha