۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۲۷

گزارش خبرنگار مهر از اسلواکی؛

نجاتی و کاویانی‌نژاد در نیمه‌نهایی/«فروزنده»قربانی نفوذ روس‌ها شد

نجاتی و کاویانی‌نژاد در نیمه‌نهایی/«فروزنده»قربانی نفوذ روس‌ها شد

دور مقدماتی پیکارهای پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز سه شنبه در اسلواکی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اسلواکی، دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز  با مصاف مدعیان پنج وزن دوم در شهر ترنوا اسلواکی پیگیری شد که دو نماینده از ایران راهی نیمه نهایی شدند.

بر این اساس نتایج فرنگی‌کاران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ایلیف از بلغارستان رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دیدار بعدی به مصاف آندره گینس از آلمان رفت و با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و با نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم یوسف حسینوند در دور نخست به مصاف بخشیلوف از ازبکستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد. وی برای ادامه کار در گروه شانس مجدد باید منتظر فینالیست شدن این حریف ازبک باشد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با حسین اف از ازبکستان کشتی گرفت و توانست با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شود. وی در دور دوم هم به مصاف حریفی از کرواسی رفت و با نتیجه ۱۰ بر  صفر از سد او گذشت. کاویانی نژاد در دور سوم در برابر ساندرس از آلمان قرار گرفت و با پیروزی  ۸ بر صفر راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم حسین فروزنده در مبارزه نخست به مصاف کیم از کره جنوبی رفت و با نتیجه ۸ بر ۳ از سد این حریف گذشت. وی در دور دوم با سانجیت از هند روبرو شد و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعدی به مصاف الکساندر کوماروف از روسیه رفت و در یک کشتی جنجالی و بحث برانگیز نتیجه را ۳ بر ۲ واگذار کرد. ۲ امتیاز پیروزی بخش حریف روس در ۲ ثانیه پایانی از سوی داوران به او داده شد تا بدین ترتیب فروزنده از راهیابی به مرحله نیمه نهایی ناکام ماند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم وحید دادخواه در دور اول در مقابل ساوولاینن از فنلاند با نتیجه ۵ بر یک باخت.وی برای ادامه کار در گروه شانس مجدد باید منتظر فینالیست شدن این حریف فنلاندی باشد.

کد خبر 4406781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha