۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۶

خطیب جمعه بیله‌سوار:

مردم در بحث اقتصادی گرفتار تبلیغات دشمنان نشوند/کمبود کالا نداریم

مردم در بحث اقتصادی گرفتار تبلیغات دشمنان نشوند/کمبود کالا نداریم

بیله‌سوار - امام جمعه بیله‌سوار با اشاره به سمپاشی رسانه‌های ضدانقلاب در خصوص مباحث اقتصادی و روی آوردن برخی به خرید کالاهای مصرفی تاکید کرد که مردم گرفتار تبلیغات سوء دشمنان نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر جدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بیله‌سوار با اشاره به خرید بیش ازحد اقلام مصرفی توسط برخی مردم افزود: به دلیل تبلیغات و سمپاشی رسانه های ضدانقلاب و ضعف رسانه های گروهی در کشور عده ای از مردم به دلیل ترس از قحطی و یا کمبود اقلام، اقدام به خرید بیش از حد کالاهای مصرفی می کنند که این خود موجب افزایش قیمت ها می شود.

وی با بیان اینکه رسانه های دشمن نه از سر دلسوزی که از سر دشمنی و ضدیت با مردم و انقلاب در صدد هستند امید را از مردم بگیرند، ادامه داد: مردم آسوده خاطر باشند که قحطی و کمبود کالا در کار نیست و اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرحوله همت و عمل خویش قرار دهیم اوضاع به سرعت بهبود می یابد.

امام جمعه بیله‌سوار با اشاره به گرانی و افزایش قیمت سرسام آور دلار یادآور شد: گرانی دلار کمر مردم را شکسته و فشار اقتصادی بر مردم طاقت فرسا است اما باعث سودآوری شگفت انگیز صادرات شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت از گرانی دلار بیش از همه سود می برد و درآمد دولت در حال حاضر سه الی چهار برابر شده است، متذکر شد: لذا انتظار می رود در این شرایط عنایت ویژه ای به شهرستان های محروم از جمله شهر مرزی بیله سوار صورت گیرد.

جدایی در عین حال به اشاره به ظرفیت های پارک جنگلی و تپه نرگس بیله سوار تصریح کرد: این پارک دارای قابلیت های متنوع و یکی از بهترین نقاط این شهرستان است، بنابراین از شهرداری بیله سوار درخواست دارم عنایت ویژه ای به این پارک داشته و آن را احیا کند.

وی با گلایه از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های این شهرستان بیان داشت: نماینده ولی فقیه در استان ۲۰۰ تن قیر به ارزش ۸۰۰ میلیون از دولت برای شهرداری بیله سوار اخذ کرده که از طرف مردم از ایشان قدردانی می کنیم و از مسئولان مربوطه می خواهم از این فرصت برای بهبود کیفی معابر استفاده کنند.

کد خبر 4414845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha