۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۹

رییس صداوسیما:

جنگ اقتصادی روی دیگر داعش است/ فتنه جدید شبکه‌های ماهواره‌ای

جنگ اقتصادی روی دیگر داعش است/ فتنه جدید شبکه‌های ماهواره‌ای

عبدالعلی علی عسکری جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشورمان را روی دیگر داعش دانست که شبکه های ماهواره ای نیز به آن دامن می زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما در مراسم رونمایی از ۱۳۰ مستند درباره شهدای مدافع حرم با سلام و درود به شهدا در سخنانی بیان کرد: ما قصد داریم که درباره شهدا مستند بسازیم و زندگینامه هایشان را فیلم کنیم و من از رییس بنیاد شهید هم می خواهم مشارکت داشته باشند. البته اکنون چند سریال فاخر داریم و کمی محدودیت های مالی به ما فشار می آورد.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم متعالی ترین و ارزشمندترین شهدای کشور هستند. وقتی جنگ تحمیلی بود فضای کشور فضای جنگ بود و بسیاری به جنگ رفتند اما شهدای مدافع حرم در زمانی شهید شدند که ما نتوانستیم اسم بسیاری از آنها را بیاوریم و حتی بگوییم در کدام نقطه شهید شده اند. اینها بی نام و نشان برای دفاع از وطن رفتند. آنها علاقه به زن و بچه را کنار گذاشتند و برای دفاع از حریم اسلام، اهل بیت و کشور رفتند.

رییس صداوسیما تصریح کرد: وقتی کشور ایران امن و مقتدر بود مثلث شوم آمریکا، اسراییل و سعودی ها تصمیم گرفتند کشور ایران را محدود کنند. آنها طرحی را ریختند تا داعش را ایجاد کنند اما با کمک شهدای مدافع حرم این توطئه ها متلاشی شد.

وی با اشاره به ادامه توطئه های دشمنان در جنگ اقتصادی عنوان کرد: در شبکه های شیطانی بی بی سی، من و تو و صدای آمریکا مرتب می گویند مردم محصولات زیادی خریداری و انبار کنند و مسلم است چه فتنه ای دارند. مردم باید بدانند این جنگ اقتصادی روی دیگر داعش است.

علی عسکری افزود: مردم ما دارای یک هوش انقلابی هستند و فریب آنها را نخواهند خورد. دولت و بانک مرکزی نیز باید با جدیت این مشکلات ارزی را حل کنند. مردم انتظار دارند که دولت محترم آتش حاشیه بازار را بخواباند و جلوی این لطمه به ملت را بگیرد.

وی با اشاره به سخنان ترامپ رییس جمهوری آمریکا گفت: ترامپ اگر درباره مقامات ما دهانش را باز می کند و حرف می زند خودش باید بداند چه کاره است. انسان های حریص و شرابخوار ویژگی هایی دارند که خودشان باید بدانند چه کسانی هستند ما اگر کسی گوشه ای از رذایل اخلاقی ترامپ را داشته باشد نمی گذاریم حتی مدیر دون پایه کشور باشد.

رییس صداوسیما در پایان سخنانش اظهار کرد: امروز اگر مقام معظم رهبری اراده کنند بیش از زمان جنگ، جوانان ما در راه اسلام و ایران به میدان می آیند. همه جوانان آمریکایی در اختیار شما هستند اما اگر توان دارید یک نفر از آنها را قانع کنید که از آمریکا دفاع کند.

کد خبر 4415759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha