۷ مهر ۱۳۹۷، ۲۰:۳۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

تحقق مطالبات وتامین اقلام موردنیاز کامیون داران در حال پیگیری است

تحقق مطالبات وتامین اقلام موردنیاز کامیون داران در حال پیگیری است

اراک- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: تحقق مطالبات و تامین اقلام موردنیاز کامیون داران از سوی استانداری مرکزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حاجی پور شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک، در رابطه با موضوع تامین لاستیک کامیون داران اظهار داشت: با توجه به ضرورت تامین ارز مورد نیاز برای تامین لاستیک مورد نیاز کامیون داران، قرار شد از سوی استانداری و سازمان صمت استان پیگیری لازم انجام پذیرد تا هر چه سریعتر مسائل و مشکلات کامیون داران با تامین اقلام مورد نیاز آنان فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی همچنین با اشاره به موضوع تامین شیر برای واحدهای فرآوری و صنایع لبنی استان، افزود: مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی نسبت به تامین شیر لازم با رعایت قیمت مصوب سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار کشور اقدام لازم را انجام دهد.

حاجی پور بیان کرد: همچنین مقرر شد اقدامات لازم برای تامین گوشت گرم و منجمد و همچنین مرغ گرم و منجمد از سوی ستاد تنظیم بازار و جهاد کشاورزی استان با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی صورت بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: ستاد تنظیم بازار استان تلاش دارد تا اقلام مورد نیاز شهروندان را تامین کرده و ضمن آن قیمت های مصوب کالاها و اقلام نیز رعایت شود.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به روند ذخیره سازی در کشور و همچنین تمهیداتی که در کارگروه تنظیم بازار استان اندیشیده شده، نگرانی از بابت کمبود کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد و برخی در فضای مجازی به دنبال ایجاد جو روانی هستند، در حالی که در کالاهای اساسی هیچگونه کمبودی در استان نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: نظارت بر قیمت ها در بازار استان نیز به صورت شبانه روزی در جریان است و علاوه بر آن سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، آماده پذیرش گزارش ها و شکایات مردمی است.

کد خبر 4416087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha