۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲

طراحی کارخانه فرآوری محصولات لبنی در بولیوی توسط ایرانیها

طراحی کارخانه فرآوری محصولات لبنی در بولیوی توسط ایرانیها

یکی از واحدهای صنعتی دانش‌بنیان مستقر در بنیان پارک علم و فناوری استان اردبیل توانسته در مدت ۶ماه، کارخانه مادر فرآوری و بسته‌بندی محصولات لبنی کشور بولیوی را طراحی و اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری اردبیل، ادوین ریورو، کاردان سفارت جمهوری چند ملیتی بولیوی نیز با ابراز رضایت و اطمینان کامل از عقد قرارداد با یک شرکت دانش بنیان تولید کننده ماشین در پارک علم و فناوری اردبیل گفت: ما قبل از این شاهد راه اندازی موفق شش طرح مهم و بزرگ صنایع غذایی توسط این شرکت دانش بنیان بودیم و قرارداد اجرای سه طرح دیگر را نیز منعقد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: انعقاد قراردادها با شرکت‌های ایرانی با علاقه و اراده قلبی و تاکید رئیس جمهور بولیوی انجام می‌شود.

محمد زاده مدیرعامل و رئیس شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل، ارزش این محموله تولیدی را ۳ و نیم میلیون دلار عنوان کرد و گفت: این طرح طبق برنامه‌ریزی در قرارداد، در مدت شش ماه تکمیل شده است و طی ۲ هفته آتی به بولیوی صادر خواهد شد.

این شرکت دانش بنیان با تعداد ۴۳ نفر پرسنل در مدت ۱۵ سال سابقه صادرات دانش و صنعت به کشورهای آمریکای جنوبی، طراح و مجری ۲۵ طرح صنایع غذایی و پتروشیمی بوده است.

در حال حاضر این شرکت با ۲۰ هزار متر مربع سایت صنعتی، دارای واحدهای مهندسی و پشتیبانی عملیات تولیدی و صنعتی، دفاتر تجاری، واحدهای تحقیقات و فناوری، واحد طراحی صنعتی، واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه‌های صنعتی مدرن است.

کد خبر 4443668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha