۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۳۲

کشتی قهرمانی امیدهای جهان – رومانی؛

دلخانی راهی نیمه‌نهایی شد/ شکست چهار فرنگی‌کار

دلخانی راهی نیمه‌نهایی شد/ شکست چهار فرنگی‌کار

پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان از ظهر امروز با مصاف مدعیان پنج وزن نخست در رومانی آغاز شد و نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روز از رقابتهای قهرمانی کشتی فرنگی زیر ۲۳ جهان که در شهر بخارست رومانی در جریان است، چهار فرنگی‌کار کشورمان باختند و تنها یک نماینده راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم رضا خدری در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر برابر بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان شکست خورد. وی باید منتظر فینالیست شدن حریفش باشد تا بتواند در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز بجنگد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول ایهور بلیاک از بلاروس را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و در دور دوم رامیز ممدوف از جمهوری آذربایجان را با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب ساخت و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم سیدمحمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ساجان از هند رفت و در حالیکه ۶ بر صفر از حریف جلو بود، در نهایت با نتیجه ۱۴ بر ۶ شکست خورد. وی باید برای ادامه حضورش در مسابقات و راهیابی به گروه بازنده ها در انتظار فینالیست شدن این فرنگی کار هندی باشد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست اینوت کاراس از رومانی را با نتیجه ۱۳ بر ۴ شکست داد اما در دور دوم مقابل قاضی خلیل‌اف از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد. فلاح هم باید برای رسیدن به گروه بازنده‌ها منتظر فینالیست شدن حریفش باشد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی‌اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف زویادی پاتاریدزه از گرجستان رفت با نتیجه ۴ بر یک باخت. یوسفی هم باید منتظر فینالیست شدن این حریف گرجی باشد تا او هم به گروه بازنده‌ها راه یابد.

کد خبر 4456502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha